Kurz se mi moc líbil a vřele doporučím všem operátorům callcentra! Během kurzu je k vidění i spousta ukázek dobrých či špatných hovorů !
Dobře připravené, jasný přednes, srozumitelné příklady.
dalsia zaujimava tema vyborne odprezentovana sikovnou lektorkou
Výborná lektorka aj kurz
Kurz je velmi dobre a správne mierený na správnu komunikáciu s klientmi a zákazníkmi. Kurz je Uricte využiteľný aj v bežných konverzaciach. Oceňujem skvele príklady.
Z pozice pracovníka zákaznického servisu se jedná o účelné školení se spoustou příkladů z praxe. Super upozornění na správné oslovování zákazníka. Doporučuji :)
perfektné
Lektorka vysvětluje vše krásně, jednoduše a pochopitelně
V kurzu bylo vypíchnuto důležité a podstatné. Ráda bych v kurzu ještě slyšela scénky se zákazníkem, který je distingovaný, na úrovni, ale manipulující. Děkuji.
Lituji spíš operátory, je to náročná práce.