Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
3:36
0:42
Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází Josef Dvořák a Míša Vlasáková
Nápad má kdekdo. Úspěšný produkt ale musí mít kromě dobré myšlenky i fungující business model.
Máte nápad na nový produkt a chcete ho realizovat? Podle výzkumů až 80 % nových produktů neuspěje, nejčastěji proto, že se tvůrci nápadu zamilují do svého řešení a jdou ho rovnou hlava nehlava vyrobit. Výsledkem jsou často produkty, které nikdo nepotřebuje.
V kurzu si osvojíte Business modelování pomocí Lean Canvas(u).
Pokud chcete s novým produktem uspět, potřebujete najít fungující business model předtím, než začnete investovat do jeho výroby a zároveň dřív, než vám dojdou peníze, motivace nebo se to podaří někomu jinému. Cesta od nápadu k fungujícímu business modelu není lineární, je plná slepých uliček a iterací. V kurzu se naučíte používat velmi užitečný nástroj Lean Canvas, který vám pomůže se na této cestě neztratit.
Kurz je zejména vhodný pro ty, kteří chtějí zvýšit pravděpodobnost úspěchu nového produktu.
V kurzu se naučíte:
Kurz je určený pro:
Studijní materiál ke kurzu:
11 lekcí · 31 min
3:36
0:42
Partner
Josef je zkušeným produktovým manažerem a partnerem inovační agentury Direct People. Podílel se na více než dvou desítkách projektů pro klienty z různých odvětví. Jeho klienty jsou například Linet, LMC aj. Jeho hlavní misí je objevovat a přivádět na trh inovativní produkty, které zejména velkým firmám přináší nové zdroje růstu.
Innovation Leader
Míša je unikátní kombinací produktového manažera, psychologa a lektora. V inovační agentuře Direct People má bohaté zkušenosti s vedením inovačních, vzdělávacích a výzkumných projektů. Jejími klienty jsou například Dr. Max, LMC, Mastercard aj. Její hlavní misí je využít psychologickou praxi pro hluboké pochopení potřeb a problémů zákazníků, na čemž staví tvorba inovativních produktů.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Stručné představení metody pro ty, kteří se s ní ještě nesetkali. Mimo šablony by byla fajn i stručná příručka (např. s poznámkami, které už se i tak ve videu objevily).
Urči vhodné pre tých, ktorým pri tvorbe biznis plánu lietajú myšlienky kade tade a premýšľajú nad všetkým naraz.
Získal som v krátkom čase použiteľný model.