Obsahová strategie

Kurzem provází  Obsahová agentura

Zjistěte, jak připravit obsah, který vám přivede nové zákazníky a udrží ty stávající.

Celková délka

1:50 hod

Počet lekcí

58

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

“Kup si to! Kup si to! Kup si to!” Neustálou otravnou reklamou potenciální zákazníky obvykle jenom naštvete. Naštěstí existuje mnohem elegantnější způsob, jak je oslovit.

Nabídněte jim relevantní obsah a zapamatují si vás, budou se k vám vracet a začnou vás považovat za odborníky. Až se rozhodnou nakupovat, budou vědět, že se na vás mohou obrátit.

Takový obsah ale nevznikne jen tak od boku. Musíte mít přesnou představu, kdo jsou vaši zákazníci, jaký obsah chtějí a jak ho k nim doručit. Právě na tyto otázky vám odpoví obsahová strategie.

Konkrétně se dozvíte:

  • Jak vytěžit vnitrofiremní informace
  • Jak správně provést průzkum mezi zákazníky
  • Jak sestavit obsahové persony
  • Jak pro ně naplánovat obsah
  • Jak sestavit ucelenou strategii
  • Jak strategii správně uvést do praxe
  • Na co si dát při přípravě pozor

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro manažery firem, kteří zjišťují, co tvorba obsahové strategie obnáší
  • Naučte se, jak se pomocí kvalitního obsahu dostat k cílové skupině a zviditelnit svoji značku.
  • Udělejte první krok k obsahové strategii a absolvujte tento kurz.
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Hodnocení kurzu

90 %

66 hodnocení
45x
15x
2x
3x
1x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Vlaďka M.

Velmi mě rozptylovala lektorka její gestikulací. Musela jsem takové lekce přeskakovat.


PhDr. I. P.

hodnotný a nápomocný


Andrea B.

*******

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.