Jak na texty, díky kterým vás najdou

Nejprodávanější

Kurzem provází  Lucie Hrdinová a GroupM Nexus

Naučte se psát tak, aby vás milovali nejen čtenáři, ale i vyhledávače.

690 Kč s DPH

Celková délka

43 min

Počet lekcí

14

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Naučíte se, jak připravit texty, díky kterým vás najdou. Vyhledávače a následně i samotní návštěvníci. Zjistíte, jak o textech přemýšlet, jak pracovat s informacemi, s klíčovými slovy, s formátováním. Dozvíte se také, na co si dát pozor a čeho se vyvarovat, abyste neskončili na černé listině, ať návštěvníků nebo robotů vyhledávačů.

Pro koho je kurz určený:

  • pro ty, co vědí, že kvalitní obsah na webu je důležitý, ale nevědí, jak na něj,
  • pro majitele e-shopů,
  • pro začínající copywritery,
  • pro SEO specialisty, kteří si chtějí rozšířit záběr. 

V kurzu se naučíte:

  • jak souvisí copywriting se SEO, marketingem a dalšími obory,
  • jak pracují vyhledávače a jaké jsou mezi nimi rozdíly,
  • jak číst v klíčovce a kde jinde hledat klíčová slova,
  • jak s klíčovými slovy (ne)pracovat,
  • co dalšího si v textech pohlídat, aby zabodovaly u čtenářů i vyhledávačů.
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Lucie Hrdinová

Obsahový stratég & Copywriter

Lucka vystudovala žurnalistiku, ale poměrně záhy zběhla na temnou stranu síly, do světa online marketingu. Copywritingu se věnuje od roku 2008 a aktuálně vede kreativní a copywriterské oddělení v agentuře GroupM Nexus. Pro klienty připravuje strategie a texty, díky kterým si je zamilují nejen zákazníci, ale i vyhledavače. Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrým filmům…


GroupM Nexus

Pomáháme firmám růst v online marketingu

Jsme digitální agentura, která propojuje znalosti a zkušenosti více než 110 specialistů v pražské pobočce. Baví nás svět onlinu a spojuje láska k datům. Marketing by podle nás měl být efektivní, kvalitní, přínosný a hravý. A přesně takoví jsou i lidé v GroupM Nexus. Rádi sdílíme naše nasbírané zkušenosti na školeních, abychom posouvali úroveň komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti.

Hodnocení kurzu

90 %

208 hodnocení
141x
42x
21x
1x
3x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Jakub Machuta

Dobrý!


Adam Litera

Fajn.


Kristyna K.

Děkuji, chválím. Poučné, hlavně druhá polovina kurzu

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.