Lean Canvas: Od nápadu k fungujícímu byznysu
Kurzem provází Josef Dvořák a Míša Vlasáková
Nápad má kdekdo. Úspěšný produkt ale musí mít kromě dobré myšlenky i fungující business model.
Máte nápad na nový produkt a chcete ho realizovat? Podle výzkumů až 80 % nových produktů neuspěje, nejčastěji proto, že se tvůrci nápadu zamilují do svého řešení a jdou ho rovnou hlava nehlava vyrobit. Výsledkem jsou často produkty, které nikdo nepotřebuje.
V kurzu si osvojíte Business modelování pomocí Lean Canvas(u).
Pokud chcete s novým produktem uspět, potřebujete najít fungující business model předtím, než začnete investovat do jeho výroby a zároveň dřív, než vám dojdou peníze, motivace nebo se to podaří někomu jinému. Cesta od nápadu k fungujícímu business modelu není lineární, je plná slepých uliček a iterací. V kurzu se naučíte používat velmi užitečný nástroj Lean Canvas, který vám pomůže se na této cestě neztratit.
Kurz je zejména vhodný pro ty, kteří chtějí zvýšit pravděpodobnost úspěchu nového produktu.
V kurzu se naučíte:
- Používat nástroj Lean Canvas na praktickém příkladu z naší inovační praxe
- Přemýšlet způsobem, který zvyšuje šance na úspěch nového produktu na trhu
Kurz je určený pro:
- Produktové manažery, kteří chtějí posílit svoje dovednosti v tvorbě inovativních produktů
- Podnikatele, kteří mají nápad, který chtějí realizovat
- Pro kohokoliv s podnikavým duchem
Studijní materiál ke kurzu:
- Pod první lekcí si můžete stáhnout Lean Canvas šablonu

Partner
Josef je zkušeným produktovým manažerem a partnerem inovační agentury Direct People. Podílel se na … číst vícevíce než dvou desítkách projektů pro klienty z různých odvětví. Jeho klienty jsou například Linet, LMC aj. Jeho hlavní misí je objevovat a přivádět na trh inovativní produkty, které zejména velkým firmám přináší nové zdroje růstu.

Innovation leader
Míša je unikátní kombinací produktového manažera, psychologa a lektora. V inovační agentuře … číst víceDirect People má bohaté zkušenosti s vedením inovačních, vzdělávacích a výzkumných projektů. Jejími klienty jsou například Dr. Max, LMC, Mastercard aj. Její hlavní misí je využít psychologickou praxi pro hluboké pochopení potřeb a problémů zákazníků, na čemž staví tvorba inovativních produktů.
Hodnocení kurzu
87 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Zaujímavý kurz a návod, ako použiť metódu Lean Canvas pre úspešný biznis, ďakujem.
super:-)
velmi dobré školenie , len príliš vela informácií naraz , tak si ešte raz zopakujem školenie , aby som si dôležité veci zapamätal