LinkedIn - nástroj pro získávání zákazníků a budování vztahů
Kurzem provází Lukáš Cypra
LinkedIn není jen nástroj pro hledání zaměstnání nebo lovení zaměstnanců. Je to skvělý nástroj pro hledání zákazníků a obchodních příležitostí. Naučte se jej také využívat. Celý popisek
Sociální síť LinkedIn je vnímána hlavně jako nástroj pro personalisty, rekrutéry a hledače nového zaměstnání. K tomu se určitě hodí dobře a existuje hned několik kurzů, které ukazují jak na to.
Kromě toho je ale LinkedIn také výborným nástrojem pro akvizici, tedy získávání nových zákazníků, a to především v segmentu B2B (business-to-business), ale také pro rozvíjení vztahů s těmi stávajícími a hledání nových obchodních příležitostí.
V srpnu 2016 bylo na LinkedInu registrováno více než 1 000 000 uživatelů z ČR, a to z různých oborů (tedy nejen IT a HR jako tomu bylo dříve…), se kterými je možné se zkontaktovat, diskutovat, propojit a hledat možnosti spolupráce.
Tento kurz vás provede různými zákoutími LinkedInu tak, abyste jej pro získávání svých zákazníků byli schopni využívat i vy a doplnili tak stávající způsoby, které pro získávání zákazníků využíváte.
Jaká témata probereme?
● Co od LinkedInu v tomto směru čekat, co ne a proč?
● Základní prvky LinkedInu - profil, feed, kde co najít atd.
● Osobní profil - pár hlavních bodů.
● Oslovení / kontaktování lidí - konkrétní postupy, jak oslovovat, navazovat vztahy atd.
● Skupiny - k čemu jsou dobré a k čemu ne
● Firemní stránka - ano, ne, proč?
● Varianty LinkedIn Premium - ano, ne, proč?
● Reklamní kampaně na LinkedInu.
● Různé doplňky a nástroje, kterými si práci s LinkedInem zjednodušit.
U každého tématu se dozvíte jak základy (pokud bude třeba), tak různé zkratky, tipy a triky, ke kterým jsem se za 10 let využívání LinkedInu dopracoval.
Pro koho je kurz určen?
● obchodníky v B2B, nezávisle na oboru či velikosti firmy,
● marketéry a ostatní zaměstnance, kteří se podílí na získávání/oslovování zákazníků,
● freelancery,
● podnikatele, kteří odpovídají i za obchodní aktivity.
● kohokoliv dalšího, koho LinkedIn, případně B2B obchod zajímá :-)
Předpokladem pro úspěšné absolvování kurzu je alespoň základní znalost fungování sociálních sítí, je dobré znát minimálně základy vlastního LinkedInu.
Osnova kurzu
23 lekcí · 2:12 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyInspirátor, konzultant a externí obchodní ředitel
Lukáš se věnuje především B2B obchodu - celkem již 18 let, takže je čerstvě obchodnický dospělák :) Působil jako obchodník, konzultant či obchodní ředitel např. v Unicornu, Siemens Enterprise Communications či Inmite. V tuto chvíli již třetím rokem působí na volné noze jako inspirátor, konzultant a sales kouč v B2B segmentu a LinkedIn využívá již 10 let k aktivnímu rozvoji své sítě, vztahů a projektů. Věnuje se i podpoře začínajících firem ve spolupráci s akcelerátory pražského Impact HUBu nebo plzeňského DEPO2015. LinkedIn profil.
93 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Perfektní, jednoduché vysvětlení.
Mám Mac a některé odkazy mi nefungují. Hlásí mi chybu při vyhledání vaší skupiny na LinkedInu a nejde mi také stáhnout plugin Profile Views: Save Who Viewed My LinkedIn Google Chrome Extension Download
Srozumitelné. Vadilo mi že verze LinkedIn, na které byl kurz postaven vypadal úplně jinak, než ta se kterou aktuálně pracuji.
Inspiroval mne k aktivním krokům na LinkedIn.