Obsahová strategie
NejprodávanějšíKurzem provází Obsahová agentura
Zjistěte, jak připravit obsah, který vám přivede nové zákazníky a udrží ty stávající.
“Kup si to! Kup si to! Kup si to!” Neustálou otravnou reklamou potenciální zákazníky obvykle jenom naštvete. Naštěstí existuje mnohem elegantnější způsob, jak je oslovit.
Nabídněte jim relevantní obsah a zapamatují si vás, budou se k vám vracet a začnou vás považovat za odborníky. Až se rozhodnou nakupovat, budou vědět, že se na vás mohou obrátit.
Takový obsah ale nevznikne jen tak od boku. Musíte mít přesnou představu, kdo jsou vaši zákazníci, jaký obsah chtějí a jak ho k nim doručit. Právě na tyto otázky vám odpoví obsahová strategie.
Konkrétně se dozvíte:
- Jak vytěžit vnitrofiremní informace
- Jak správně provést průzkum mezi zákazníky
- Jak sestavit obsahové persony
- Jak pro ně naplánovat obsah
- Jak sestavit ucelenou strategii
- Jak strategii správně uvést do praxe
- Na co si dát při přípravě pozor
Pro koho je kurz určený?
- Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
- Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
- Pro manažery firem, kteří zjišťují, co tvorba obsahové strategie obnáší
- Naučte se, jak se pomocí kvalitního obsahu dostat k cílové skupině a zviditelnit svoji značku.
- Udělejte první krok k obsahové strategii a absolvujte tento kurz.

Obsahová agentura
Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst vícefungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
Hodnocení kurzu
92 %
hodnotný a nápomocný
*******
Kurz byl super. Vzal jsem si z toho mnoho nových poznatků na který musím zapracovat. Trochu mi vadila přehnaná gestikulace lektorky.
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.