Úvodní stránka

Obsahová strategie

hodnocení 93 %

Kurzem provází Obsahová agentura

Cena: 1 290 Kč s DPH

Počet lekcí:
58

Celková délka videí:
1:50 hod

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Zjistěte, jak připravit obsah, který vám přivede nové zákazníky a udrží ty stávající.

“Kup si to! Kup si to! Kup si to!” Neustálou otravnou reklamou potenciální zákazníky obvykle jenom naštvete. Naštěstí existuje mnohem elegantnější způsob, jak je oslovit.

Nabídněte jim relevantní obsah a zapamatují si vás, budou se k vám vracet a začnou vás považovat za odborníky. Až se rozhodnou nakupovat, budou vědět, že se na vás mohou obrátit.

Takový obsah ale nevznikne jen tak od boku. Musíte mít přesnou představu, kdo jsou vaši zákazníci, jaký obsah chtějí a jak ho k nim doručit. Právě na tyto otázky vám odpoví obsahová strategie.

Konkrétně se dozvíte:

  • Jak vytěžit vnitrofiremní informace
  • Jak správně provést průzkum mezi zákazníky
  • Jak sestavit obsahové persony
  • Jak pro ně naplánovat obsah
  • Jak sestavit ucelenou strategii
  • Jak strategii správně uvést do praxe
  • Na co si dát při přípravě pozor

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro manažery firem, kteří zjišťují, co tvorba obsahové strategie obnáší
  • Naučte se, jak se pomocí kvalitního obsahu dostat k cílové skupině a zviditelnit svoji značku.
  • Udělejte první krok k obsahové strategii a absolvujte tento kurz.
Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst více fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

První kroky


2:29


3:42


2:18


1:10


0:55


1:28


2:03


1:08


1:03


0:53


Obsahový audit


1:13


1:13


1:42


0:55


1:01


1:18


1:41


1:28


2:45


1:36


5:23


3:14



Jak na persony


3:16


1:53


1:21


2:55


2:06


1:37


2:43


2:27


2:14


2:41


1:12


0:57



Strategie prakticky


1:24


3:16


1:46


40.  Situace

1:40


41.  Reakce

1:33


1:43


2:00


3:10


3:18


2:09


10 detailů funkční strategie


1:20


2:35


1:21


2:10


2:56


2:39


2:19


1:34


2:17


2:08


Závěrečné video a závěrečný test


57.  Závěr

0:50



Celková délka videí

1:50 hod

Hodnocení kurzu

93 %
9 hodnocení

Martina

Martin a Katka postupně vtahují do tvorby obsahové strategie tak, aby i laik dokázal ve své firmě zařídit vše potřebné a ohlídal si dotažení všech procesů. Myslím, že každý, kdo se do kurzu pustí, zvládne pomocí kvalitního obsahu lépe prodávat. A to s elegancí a dnes mimořádnou nevtíravostí.


Jan Novák

Člověk při samostudiu sbírá jednotlivé střípky, ale teprve tento kurz to všechno dává dohromady a provádí celým procesem tvorby obsahové strategie. Skvělý návod pro malé a střední podniky, které chtějí uspět na internetu. Ty velké si na to nejspíš najmou agenturu :)


Markéta Venyšová

Kurz má jasnou strukturu a přednášející ví, o čem mluví. Informace jsou předávány zábavnou formou, takže jsem se u sledování nenudila. Více takových vzdělávacích videí.


Hana Kostovičová

Pokud firemní obsah už tvoříte, nějak vyhodnocujete a máte za sebou už pár pokusů o vytvoření nějakého plánu či dokonce strategie, dá vám tenhle kurz hezky dohromady všechny střípky a pomůže vám ujasnit si, co a v jakém pořadí dělat. Bohužel si myslím, že by většina témat mohla být ještě mnohem podrobněji zpracovaná. Více ukázek, dokumentů ke stažení, vzorů... Lektoři své práci očividně rozumějí, ale studentům-začátečníkům myslím nechávají ještě dost věcí nekonkrétních, nutných k dohledání si jinde. Tohle mi chybělo k tomu, abych dala plný počet hvězdiček. Jinak dobré. díky