Úvodní stránka

Obsahová strategie I: První kroky

hodnocení 77 %

Kurzem provází Obsahová agentura

Cena: 290 Kč s DPH

Počet lekcí:
12

Celková délka videí:
17 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Přitáhněte obsahem ke své značce nové zákazníky: efektivně, promyšleně a podle jasného plánu.

Na reklamu jsou lidé alergičtí a ve většině oborů si vaše firma získá lepší renomé pomocí skvělého obsahu - ať už to jsou třeba články, videa nebo příspěvky na sociálních sítích. Ale pokud chcete, aby se návštěvníci na váš web pravidelně vraceli a texty sami sdíleli, nestačí tvořit jen náhodný obsah.

Potřebujete přesně vědět, jaké informace vaši zákazníci ocení, jak mají být zpracované a jakým způsobem je nejlépe dostat k cílové skupině. To vše vám řekne dobře zpracovaná obsahová strategie.

Konkrétně se dozvíte:

  • Jaká jsou rizika intuitivního tvoření obsahu
  • Ve kterých oborech je obsahová strategie nezbytná
  • Jak poznat kvalitní obsahovou strategii
  • Co vám obsahová strategie přinese

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro manažery firem, kteří zjišťují, jestli se jim obsahová strategie vyplatí
  • Pro zadavatele, kteří se potřebují ujistit, že je dodaná obsahová strategie kvalitní

Díky obsahové strategii a jejímu dlouhodobému naplňování posílíte povědomí o značce a stanete se autoritou v oboru. Také zvýšíte prodeje, protože oslovíte nové zákazníky a ty stávající si udržíte.

Udělejte první krok k obsahové strategii a absolvujte tento kurz.

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst více fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

MODUL 1: Jak tvoříte obsah teď?


2:29


3:42


2:18


MODUL 2: Základní stavební kameny obsahové strategie


1:10


0:55


1:28


MODUL 3: Co vám strategie přinese


2:03


1:08


1:03


0:53


MODUL 4: Závěrečné shrnutí a test


0:50



Celková délka videí

17 min

Hodnocení kurzu

77 %
6 hodnocení

Kupte si kurz a buďte první, kdo přidá recenzi.