Obsahová strategie I: První kroky

Kurzem provází  Obsahová agentura

Přitáhněte obsahem ke své značce nové zákazníky: efektivně, promyšleně a podle jasného plánu.

145 Kč s DPH
290 Kč -50 %
Platí do 25. 9. 2023

Celková délka

17 min

Počet lekcí

12

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Na reklamu jsou lidé alergičtí a ve většině oborů si vaše firma získá lepší renomé pomocí skvělého obsahu - ať už to jsou třeba články, videa nebo příspěvky na sociálních sítích. Ale pokud chcete, aby se návštěvníci na váš web pravidelně vraceli a texty sami sdíleli, nestačí tvořit jen náhodný obsah.

Potřebujete přesně vědět, jaké informace vaši zákazníci ocení, jak mají být zpracované a jakým způsobem je nejlépe dostat k cílové skupině. To vše vám řekne dobře zpracovaná obsahová strategie.

Konkrétně se dozvíte:

  • Jaká jsou rizika intuitivního tvoření obsahu
  • Ve kterých oborech je obsahová strategie nezbytná
  • Jak poznat kvalitní obsahovou strategii
  • Co vám obsahová strategie přinese

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro manažery firem, kteří zjišťují, jestli se jim obsahová strategie vyplatí
  • Pro zadavatele, kteří se potřebují ujistit, že je dodaná obsahová strategie kvalitní

Díky obsahové strategii a jejímu dlouhodobému naplňování posílíte povědomí o značce a stanete se autoritou v oboru. Také zvýšíte prodeje, protože oslovíte nové zákazníky a ty stávající si udržíte.

Udělejte první krok k obsahové strategii a absolvujte tento kurz.

Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Hodnocení kurzu

83 %

43 hodnocení
19x
16x
4x
4x
0x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Zuzana F.

Urceny najma pre ludi, ktori o obsahovej strategii este nepoculi.


Petr S.

Pěkné shrnutí a vhled do problematiky. Díky


Andrea B.

******

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.