Obsahová strategie II: Obsahový audit
Kurzem provází Obsahová agentura
Udělejte si generální úklid v obsahu, interním výzkumem zmapujte firemní potřeby a sestavte si vlastní analýzu klíčových slov.
Aby vaše obsahová strategie získala pevné základy, potřebujete si na začátku ujasnit tyto 3 věci:
- Kdo jsme a co chceme říkat
- Jaký obsah nyní tvoříme a jaké jsou výsledky
- Co říkají analýzy o návštěvnosti, klíčových slovech a konkurenci
Ještě než začnete plánovat strategii, je nezbytné vyhodnotit, které ze stávajících aktivit se osvědčily a které ne. Analýzy vám zase odhalí trendy a směry, které poslouží v pozdějších fázích jako jeden z výchozích bodů obsahové strategie.
Konkrétně se dozvíte:
- Proč je důležité začít s výzkumem u sebe
- Jak si ujasnit firemní vizi
- Jaké otázky si ve firmě položit
- Koho se na ně zeptat
- Jak udělat audit stávajícího obsahu
- Jak analyzovat návštěvnost
- Jak svépomocí připravit jednoduchou analýzu klíčových slov
- Jak analyzovat obsah konkurence
Pro koho je kurz určený?
- Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
- Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
- Pro všechny, kteří si potřebují udělat audit stávajícího obsahu
- Pro manažery firem, kteří si nechávají zpracovat obsahovou strategii
Osnova kurzu
15 lekcí · 24 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Obsahová agentura
Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
87 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
*****
Čekala bych více detailů, ale jako základ dobré a pěkně připravené. Díky.