Obsahová strategie II: Obsahový audit

Cena: 299 Kč s DPH

Počet lekcí:
15
Celková délka videí:
24 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Koupit kurz

Co se v kurzu naučíte

Udělejte si generální úklid v obsahu, interním výzkumem zmapujte firemní potřeby a sestavte si vlastní analýzu klíčových slov.

Aby vaše obsahová strategie získala pevné základy, potřebujete si na začátku ujasnit tyto 3 věci:

  1. Kdo jsme a co chceme říkat
  2. Jaký obsah nyní tvoříme a jaké jsou výsledky
  3. Co říkají analýzy o návštěvnosti, klíčových slovech a konkurenci

Ještě než začnete plánovat strategii, je nezbytné vyhodnotit, které ze stávajících aktivit se osvědčily a které ne. Analýzy vám zase odhalí trendy a směry, které poslouží v pozdějších fázích jako jeden z výchozích bodů obsahové strategie.

Konkrétně se dozvíte:

  • Proč je důležité začít s výzkumem u sebe
  • Jak si ujasnit firemní vizi
  • Jaké otázky si ve firmě položit
  • Koho se na ně zeptat
  • Jak udělat audit stávajícího obsahu
  • Jak analyzovat návštěvnost
  • Jak svépomocí připravit jednoduchou analýzu klíčových slov
  • Jak analyzovat obsah konkurence

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro všechny, kteří si potřebují udělat audit stávajícího obsahu
  • Pro manažery firem, kteří si nechávají zpracovat obsahovou strategii

Osnova kurzu

MODUL 1: Proč zkoumat nejdřív sebe




MODUL 2: Audit stávajícího obsahu





MODUL 3: Výzkum uvnitř firmy







MODUL 4: Analýza klíčových slov a konkurence





MODUL 5: Závěrečné shrnutí a test




Celková délka videí
24 min
Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o číst vícefungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Všechny kurzy lektora Obsahová agentura

Hodnocení kurzu

84 %

hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
5 hodnocení

Koupit kurz a buďte první, kdo přidá recenzi.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.