Obsahová strategie IV: Strategie prakticky
Kurzem provází Obsahová agentura
Spojte vše, co víte o své značce a zákaznících pomocí jednoduché metodiky See-Think-Do-Care upravené speciálně pro obsah.
Data o stávajícím obsahu i preferencích zákazníků už máte pohromadě a nyní přichází to nejdůležitější. Ukážeme vám, jak o shromážděných informacích přemýšlet a jak z nich vytvořit obsahovou strategii.
Stanovíte si, jak chcete, aby vaši firmu klienti vnímali, a odhalíte, v čem jste jedineční. Pak vytvoříte strategický plán, který vám řekne, na jaký obsah se zaměřit. V kurzu se také seznámíte s frameworkem See-Think-Do-Care. Díky němu zjistíte, jaký obsah potřebují vaše persony v různých částech nákupního procesu.
Konkrétně se dozvíte:
- Jak zjistit, v čem jste jedineční
- Jak rozpoznat překážky, které vás brzdí
- Jak zvolit správnou strategii
- Podle čeho určit prioritu jednotlivých kanálů
- Jak si stanovit cíle obsahové strategie
- K čemu slouží framework See-Think-Do-Care
- Jak See-Think-Do-Care použít v praxi
Pro koho je kurz určený?
- Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
- Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
- Pro všechny, kdo potřebují strategicky plánovat obsah
- Pro všechny, kdo začínají pracovat s frameworkem See-Think-Do-Care
- Pro manažery firem, kteří si nechávají zpracovat obsahovou strategii
Osnova kurzu
12 lekcí · 23m
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Obsahová agentura
Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst vícefungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
Hodnocení kurzu
88 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Srozumitelné shrnutí s konkrétními tipy, jak na věc. Díky :)
******
Zajímavý