Úvodní stránka

Obsahová strategie V: 10 detailů funkční strategie

Nedostatek hodnocení

Kurzem provází Obsahová agentura

Cena: 290 Kč s DPH

Počet lekcí:
12

Celková délka videí:
22 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Naučte se, jak sestavit obsahový tým i komunikační manuál, jak měřit úspěšnost obsahu a jak pracovat se zpětnou vazbou.

Chcete znát trik, jak do obsahu promítnout svoji jedinečnost a jak se odlišit od konkurence? Ještě než se pustíte do naplňování obsahové strategie, potřebujete komunikační manuál.

V kurzu se také dozvíte, jak sestavit fungující obsahový tým a kde při dlouhodobé tvorbě čerpat inspiraci. A abyste se ujistili, že se ubíráte správným směrem, ukážeme vám podle jakých ukazatelů obsahové aktivity hodnotit.

Konkrétně se dozvíte:

  • Co obsahuje komunikační manuál
  • Jak stanovit tonalitu značky
  • Jak má vypadat obsahový tým
  • Jak nastavit procesy tvorby obsahu
  • Proč je důležité obsahovou strategii průběžně revidovat
  • Jak měřit ukazatele úspěchu
  • Jak pracovat se zpětnou vazbou

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro každého, kdo vytváří komunikační manuál
  • Pro všechny, kteří produkují obsah podle obsahové strategie
  • Pro marketingové manažery, kteří jsou zodpovědní za naplňování obsahové strategie

Aby vám obsahová strategie přinesla očekávaný užitek, nestačí, když leží v zásuvce. Proto se v tomto modulu dozvíte 10 důležitých detailů, které vám s jejím každodenním naplňováním pomohou.

Přihlaste se do kurzu a začněte obsahovou strategii úspěšně aplikovat ještě dnes.

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst více fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

MODUL 1: Komunikační manuál


1:20


2:35


1:21


2:10


MODUL 2: Fungující obsahový tým


2:56


2:39


2:19


MODUL 3: Revize a vyhodnocení


1:34


2:17


2:08


MODUL 4: Závěrečné shrnutí a test


0:55



Celková délka videí

22 min

Hodnocení kurzu

93 %
3 hodnocení

Kupte si kurz a buďte první, kdo přidá recenzi.