Jana Gašková
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Kurz odpovídá tomu, co slibuje - jedná se o základy.


Radim Wojkowský
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Pro začátečníky. Pro marketery je kurz moc obecny a bez praktických rad.


Milan Meinhold
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

.


Petr Hovorka
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Obsah kurzu základy řízení značky je vydatný, je dobře strukturovaný, jednotlivé části jsou ideálně dlouhé, Tomáš je věcný a vtipný zároveň.. Prostě paráda!


Jan Nehasil
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Pro mě jeden z nejlepších kurzů co jsem u nás na Seduo.cz viděl. Lektor je přirozený a skvěle se poslouchá a samotné příběhy značek jsou výborně komentované. Je to absolutní základ a nutnost pro každého markeťáka a zajímavé zpestření i pro NEmarkeťáky.


Adam Krejčík
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Nejlépe strávený čas za poslední dobu. Výborný lektor!


Dominik Klus
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Dobře zpracovaný kurz, přehledný, motivující pro další samostudium


Michelle Losekoot
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Kurz je skvělým úvodem do světa značek a dobrou pomocnou rukou pro začínající podnikatele.

Nováčci ocení lidský a srozumitelný výklad, pro který nejsou nutné žádné předchozí marketingové znalosti. Ostřílenější markeťáci najdou mnoho věcí k zamyšlení a podívají se na věc jinýma očima.
Prostě Simply clever & Just do it.


Jiří Chlebus
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Poučné, praktické, dobře strukturované a především srozumitelné seznámení s problematikou budování značky. Doporučuji všem, kteří stojí před jakoukoliv novou obchodní aktivitou, ale i těm, kteří mají pocit, že jejich byznysu stále ještě „něco chybí“.