Vladimír V.

Dobře připravené, jasný přednes, srozumitelné příklady.


Marián H.

dalsia zaujimava tema vyborne odprezentovana sikovnou lektorkou


Viera Ď.

Výborná lektorka aj kurz


Nikola G.

Kurz je velmi dobre a správne mierený na správnu komunikáciu s klientmi a zákazníkmi. Kurz je Uricte využiteľný aj v bežných konverzaciach. Oceňujem skvele príklady.


Filip V.

Z pozice pracovníka zákaznického servisu se jedná o účelné školení se spoustou příkladů z praxe. Super upozornění na správné oslovování zákazníka. Doporučuji :)


Patrik P.

perfektné


Iva P.

Lektorka vysvětluje vše krásně, jednoduše a pochopitelně


Simona Horáková

V kurzu bylo vypíchnuto důležité a podstatné. Ráda bych v kurzu ještě slyšela scénky se zákazníkem, který je distingovaný, na úrovni, ale manipulující. Děkuji.


Jan W.

Lituji spíš operátory, je to náročná práce.


Jan Brauner

Lektor dobrý, kurz obsahoval gramatické chyby v psané formě a nebyl příliš relevantní k mé profesi, což ovšem vnímám jako vlastní chybu ve výběru

Reakce lektora:

“Díky za hodnocení, na chyby se podíváme 😊“