Kurz je možné využiť v rôznych odvetviach...určite využijem v rámci rozvoja mojich kolegov v oblasti komunikácie s klientmi. Ďakujem.
Neuvěřitelné množství info zhuštěné do jedné hodiny. To muselo dát obrovskou práci. Vysoká přidaná hodnota - od základu měním přístup k telefonování!
“To mě těší :) Díky moc! Držím palce v "novém" telefonování!“
Výborný kurz, odporúčam.
Kurz je velmi dobře strukturovaný, esenciální a lektor výborně vysvětluje probíraná témata.
Děkuji. Kurz je přínosný. Vyzkouším v praxi.
chtělo by to více příkladů vět a ukázky celého telefonátu podle doporučené struktury...např. nahrávka....
Kurz opravdu pomůže obchodníkům, přednášející se dobře poslouchá. Tím, že se v oboru pohybuju doporučuji se vyhnout uzavřeným otázkám viz zda má zákazník 3 min, to slyším v každém druhém telefonátu z banky. Naopak otevřenými otázkami je obchodník nejúspěšnější a o těch se tady v akvizičních telefonátech hovoří. Za mě velmi přínosné a například pro obchodníky dá se říci i povinné jako podpora jak být úspěšný. Děkuji
Přínosný kurz, určitě využiji v praxi.
ok
Velmi inspirativní. Děkuji.