Margita L.

Kurz je možné využiť v rôznych odvetviach...určite využijem v rámci rozvoja mojich kolegov v oblasti komunikácie s klientmi. Ďakujem.


Jan H.

Neuvěřitelné množství info zhuštěné do jedné hodiny. To muselo dát obrovskou práci. Vysoká přidaná hodnota - od základu měním přístup k telefonování!

Reakce lektora:

“To mě těší :) Díky moc! Držím palce v "novém" telefonování!“


Ing. L. P.

Výborný kurz, odporúčam.


František Fiala

Kurz je velmi dobře strukturovaný, esenciální a lektor výborně vysvětluje probíraná témata.


Elena Kozlová

Děkuji. Kurz je přínosný. Vyzkouším v praxi.


Kateřina B.

chtělo by to více příkladů vět a ukázky celého telefonátu podle doporučené struktury...např. nahrávka....


Dominika Vítková

Kurz opravdu pomůže obchodníkům, přednášející se dobře poslouchá. Tím, že se v oboru pohybuju doporučuji se vyhnout uzavřeným otázkám viz zda má zákazník 3 min, to slyším v každém druhém telefonátu z banky. Naopak otevřenými otázkami je obchodník nejúspěšnější a o těch se tady v akvizičních telefonátech hovoří. Za mě velmi přínosné a například pro obchodníky dá se říci i povinné jako podpora jak být úspěšný. Děkuji


Veronika R.

Přínosný kurz, určitě využiji v praxi.


Daniela D.

ok


Miroslava Z.

Velmi inspirativní. Děkuji.