Krátké shrnutí obchodní taktiky. Děkuji za osvěžení.
Jen mne zarazilo, že v závěrečném testu byla jako správná otázky uvedena ta, že pravidlo 2:1 je 2/3 rozhovoru argumentovat a 1/3 zjišťovat potřeby zákazníka. To by mělo být naopak.
S některými výroky nesouhlasím, test je poměrně odbytý a nesrozumitelný.
Super, ale bylo to těžší(test).. :-)
Bylo to velmi přínosné. Utřídil jsem si správnost svého vedení schůzek.
Moc hezký projev řečníka, výborně se poslouchá. Přiměřené množství informací, aby se vše dobře pamatovalo.
v pořádku
Páčila sa mi technika zvládania námietky - využijem v praxi.
Výborný kurz, zrozumiteľný, a zaujímavo odprezentovaný. Ďakujem
Z mého pohledu, kurz poukázal na pár velice důležitých postupů, které ve své praxi nedělám a tím můžu na zákazníka působit uspěchaně, či neprofesionálně.
Rozhodně doporučuji.
******