Renata F. P.

Krátké shrnutí obchodní taktiky. Děkuji za osvěžení.

Jen mne zarazilo, že v závěrečném testu byla jako správná otázky uvedena ta, že pravidlo 2:1 je 2/3 rozhovoru argumentovat a 1/3 zjišťovat potřeby zákazníka. To by mělo být naopak.


Jan H.

S některými výroky nesouhlasím, test je poměrně odbytý a nesrozumitelný.


Lukáš H.

Super, ale bylo to těžší(test).. :-)


Petr Kozák

Bylo to velmi přínosné. Utřídil jsem si správnost svého vedení schůzek.


Simona Burianová

Moc hezký projev řečníka, výborně se poslouchá. Přiměřené množství informací, aby se vše dobře pamatovalo.


Michaela D.

v pořádku


Ladislav H.

Páčila sa mi technika zvládania námietky - využijem v praxi.


Emília H.

Výborný kurz, zrozumiteľný, a zaujímavo odprezentovaný. Ďakujem


Adam H.

Z mého pohledu, kurz poukázal na pár velice důležitých postupů, které ve své praxi nedělám a tím můžu na zákazníka působit uspěchaně, či neprofesionálně.
Rozhodně doporučuji.


Andrea B.

******