Srozumitelně popsáno
“Díky!“
Jasné a lektorem srozumitelně podané základy, i s praktickými příklady. Pokud by takovýmto ideálním způsobem fungovala každá firma, bude na světě lépe :) Do kurzu jsem investovala čas i peníze v roli recruitera pro technické pozice v oblasti automotive. Pomohl mi zorientovat se v celém oboru kvality a v náhledu na odbornou způsobilost a požadavky na kandidáty. Díky, díky!
“Díky Pavlo za tuhle recenzi. A že by kurz byl nápomocný i vám, recruiterům, jsem nikdy nepomyslel. Takže dvakrát díky 🙂👍“
Mnoho zajímavých informací tykající se managementu kvality. Děkuji
“To mě těší. Díky!“
Přehledný úvod do problematiky, děkuji!
Doporučil bych snad jen lépe sestříhat video, některé konce slov jsou 'uříznuté'.
Super kurz,konecne manažment kvality,dufam,ze sa pridaju dalsie,novsieho razu so zameraním na navrh a vyvoj 😉
Perfektní vysvětlení, přednes
“Díky 🙂 Doufám, že bude ku prospěchu. Přeju krásný den 👍“
Děkuji, rozhodně se podívám opakovaně!!
“Taky děkuji, rádo se stalo 🙂“
super
“Díky! :-)“
Příjemné tempo, výslovnost i odbornost. Školitel mi kvalitně předal mnoho nových znalostí a já za ně děkuji.
“A já děkuji za krásné hodnocení, Martine! Krásný den :-)“
Líbil moc, ale myslím že pro začátečníky to bylo moc rychlé
“Díky Marcelo za hodnocení a názor :-) ...ale zase se to dá pouštět pořád znovu a znovu, a kvalitáři žijou rychle ;-)“