Výborné ! Stručné, výstižné.
“Diky 👍🙂“
Kurz nebyl špatný, byl docela podrobný, ale spíše se zabýval tématikou v automotive
“Díky za recenzi Deniso 🙂 ano je to tak, vyrostl jsem v automotive a v železničním průmyslu a z toho čerpám. A kvalita je jen jedna "naplnit požadavky zákazníka" a jsou v podstatě tři přístupy ke kvalitní produkci. Kusový / řemeslný...tady to je přístupu jednotlivce ...pak malosériová výroba (železnice, letectví, zakázková výroba strojů a zařízení, ...) tady se dává více do zkoušení, ověřování a validace jednotlivých výrobků nebo malých sérií (být ty malý série jsou jednotky stovek nebo tisíců kusů) ...a pak je masová výroba ( třeba automotive, elektronických součástek, kapalin, ...) a tady se mnohem více dává do plánování a přípravy a nástrojů, jejich způsobilosti, stabilita, opakovatelnost a robustnost aby pak chrlily více než desítky, stovky tisíc stejných výrobků a u nich se kontrolují a měří jen jednotlivé kusy a pomocí statistiky se rozhoduje, jsou-li i nekontrolované kusy stejně kvalitní jako ty měřené a jak bylo naplánováno. Je to krásný a komplexní obor. Mám ho rád. Ještě jednou díky za shlédnutí a vaši recenzi 👍🙂“
Srozumitelné, vystihující téma Riadenia kvality
“Super! Pošlete to ve svém profesním životě dál jako kvalitář 👍 ať se vám daří!“
Otvára oči aké sú dopady a následné dôsledky pri vyprodukovaní chyby.
“Ano, chyba je tvrdý, ale upřímný učitel. Díky za hodnocení a doufám, že Vám byl kurz přínosem. Hezký den.“
Mile spokojen, obohacen o srozumitelné znalosti. Moc děkuji!
“Díky a rádo se stalo! 👍“
Velmi dobrý a zhuštěný kurz, doporučuji pro všechny v oblasti kvality a neustálého zlepšování + management.
Doporučuji.
“Děkuji, těší mně, že bylo ku prospěchu 🙂“
Hezký a vystihující. Dobře poslouchatelné. Doporučuji!
“Jsem rád, že se pojetí i obsah trefil 🙂 Díky za reakci. Míla“
Stručné, jasné, základní a hlavní principy Kvalitáře v automotive.
Hezky zpracováno.
“Díky a jsem rád, že to funguje! 👍“
Poctivě zpracované základy řízení kvality
“Děkuji Ondřeji, jsem rád za hodnocení.“