Aleš Š.

Vsechna temata naprosto vycerpavajici .Dozvedel jsem se presne to co jsem potreboval . DEKUJI moc


Iveta Krebsová

Kurz byl velmi přínosný, určitě se k němu v budoucnu ještě vrátím. Oceňuji komunikační styl lektorky.


Renáta C.

Dobrý kurz, inspirace pro každého, děkuji


Ján G.

Užitočné a poučné príklady. Kurz si určite zopakujem.


Jiří W.

V tomto školení byla zmíněna spousta věcí se kterými se setkávám v pracovním životě a až toto školení mi dalo podstatné a použitelné informace. Děkuji


Lenka K.

Perfektní kurz a velmi praktické ukázky, děkuji


Vítězslav Lovás

Velmi příjemně podané téma na téma komunikační situace. Doplněno ukázkami z praxe a scénkami, které zpříjemní poslech.
Velmi příjemný poslech a kvalita projevu. Vyhledám další lekce od paní O. Lošťákové.


Lukáš Malátek

Přínos i pro zkušeného


Dana Volfová

Téma zdravení - je něco jiného, když vás nepozdraví kolega, nebo pokud jste v nějaké cizí firmě. Platí, že člověk má firmě pozdravit i cizí lidi. Proč? Nikdy nevíte, kdo to je... je to slušnost. Je to obraz té firmy. Pokud všichni odvracení hlavy a dělají, že nikoho nevidí, je to určitý signál pro toho příchozího. A ten příchozí může být i nový obchodní partner a jeho reakce se může odrazit v komunikaci s majiteli firmy. A ta reakce nemusí být pozitivní. Konec obchodu....


Zuzana Klimešová

Ukázková videa v materiálech mají špatný zvuk. Účinkujícím nejde téměř rozumět.