Vsechna temata naprosto vycerpavajici .Dozvedel jsem se presne to co jsem potreboval . DEKUJI moc
Kurz byl velmi přínosný, určitě se k němu v budoucnu ještě vrátím. Oceňuji komunikační styl lektorky.
Dobrý kurz, inspirace pro každého, děkuji
Užitočné a poučné príklady. Kurz si určite zopakujem.
V tomto školení byla zmíněna spousta věcí se kterými se setkávám v pracovním životě a až toto školení mi dalo podstatné a použitelné informace. Děkuji
Perfektní kurz a velmi praktické ukázky, děkuji
Velmi příjemně podané téma na téma komunikační situace. Doplněno ukázkami z praxe a scénkami, které zpříjemní poslech.
Velmi příjemný poslech a kvalita projevu. Vyhledám další lekce od paní O. Lošťákové.
Přínos i pro zkušeného
Téma zdravení - je něco jiného, když vás nepozdraví kolega, nebo pokud jste v nějaké cizí firmě. Platí, že člověk má firmě pozdravit i cizí lidi. Proč? Nikdy nevíte, kdo to je... je to slušnost. Je to obraz té firmy. Pokud všichni odvracení hlavy a dělají, že nikoho nevidí, je to určitý signál pro toho příchozího. A ten příchozí může být i nový obchodní partner a jeho reakce se může odrazit v komunikaci s majiteli firmy. A ta reakce nemusí být pozitivní. Konec obchodu....
Ukázková videa v materiálech mají špatný zvuk. Účinkujícím nejde téměř rozumět.