Ahoj, ja si dovolim to zhrnut do jedneho citatu ktory lektorka pouzila, a to; Jestliže se chováme k lidem podle toho, kdo jsou, škodíme jim. Jestliže se k nim chováme podle toho, jací by mohli být, pomáháme jim dosáhnout na jejich limity.
Kurz obsahuje zopar dobrych myslienok. Su zial zabalene v extremne afektovanom prejave, ktory je narocne pocuvat.
1*
Veľmi vhodný kurz na prácu s ľuďmi.
Kurz je zajímavý, věci ke zpětné vazbě se mi líbili 🙂 Urovnal jsem si myšlenky, určitě se k tématu bude v budoucnu vracet pro připomenutí.
Chyběl mi tam možná jeden aspekt, celý kurz počítá s ideálním připadem, že se jedná povětšinou jen o problém nenaučené nesprávné komunikace a možnosti volby jak na daný podnět reagovat. Ale co v případě, že by byla kritika nebo pochvala neupřímná nebo úmyslně manipulativní, zda to lze nějak rozeznat nebo jak případně reagovat, třeba jeden takový přiklad by se mi líbil, připadně uvést odkaz na jiný kurz na toto téma. Děkuji.
Skvelý kurz a výborný prednes lektorky. Návod, ako sa v ťažkej po kovidovej dobe vysporiadať s čoraz ťažšími vzťahmi v kolektíve, najmä, ak ľudia nezvládajú nielenže prijať akúkoľvek kritiku, ale prijať rovnako tak pochvalu. ĎAKUJEM!
Velmi prijemny kurz, ve vsech ohledech tak akorat (kladne mysleno). Dekuju za podnety a pouzitelne tipy a shrnuti.
Příjemný a podnětný kurz.
Ďakujem.
Kurz byl jasný, informace na sebe logicky navazovaly, studijní materiály a cvičení lze prakticky využít. V poslední době jsem se zaměřila na chválu, vědomě ji využívám k motivaci druhých a jsem vždy velmi potěšena, když vidím, jak lidé "rozkvetou" a prohlubuje se tak naše vzájemná spolupráce.