Dana S.

Kurz mi pohol nájsť chyby, ktoré robím pri rozhovoroch. Pracujem v riadiacej HR pozícii a rozhovory sú pre mňa dennodennou rutinou. Veľmi pekne ďakujem pani lektorke, ktorá ma kurzom previedla vo veľmi kľudnej atmosfére. Príjemný hlas, vystupovanie.


Lubor P.

Ukázka možného přístupu, cest a způsobů, nad kterými je potřebné se zamýšlet. Děkuji za to !


František F.

Příjemné a obecné povídání - filozofování, jak komunikovat v rozhovoru, aby účastníci byli spokojeni, aby to mělo přínos pro oba, aby byl výsledek kladný, aby po skončení rozhovoru to bylo příjemné...
Jak říká lektorka, jsem vědomější, vzdělanější, obratnější v lidské konverzaci.
Důležité je umět s lidmi komunikovat a ne se direktivně prosazovat, nařizovat, vytvářet depresivní a arogantní atmosféru.


Jakub B.

Lektorka mluví klidně a vcelku velmi lidsky. Líbí se mi kurz s vizuálními příklady.


Linda Vaňková Vybíralíková

Nepříliš, paní evidentně četla z učebnice, podivně používá slovo metafora, monotonní a nudný přednes no prostě spíše propadák


Ondrej Z.

Veľmi sa mi páčil Kurz


Vojtech M.

Veľa zaujímavého, ktoré som si uvedomil až záverečnými otázkami v teste. Téma je však dosť rozsiahla a na jeden krát poriadne dala zabrať pozornosti.


Lenka D.

Moc! Jeden z nejobsáhlejších a na pozornost a množství různorodých informací, jeden z nejnáročnějších kurzů. Děkuji!


Tibor P.

Asi najhorsie investovany cas na seduo, myslim, ze do 5 minut by sa dalo zhrnut podstatne. Este aj v teste su chyby.


Martin M.

Moc pěkný kurz. Pojmenovává, trefně a srozumitelně popisuje to, s čím se setkáváme v každodenním životě, ať již pracovním nebo soukromém. Nabízí porozumění, proč se tak děje a jak se lze naučit reagovat a dosáhnout reakci zamýšleného cíle. Pěkný kurz, děkuji/děkujeme za něj!