Využijte komunity pro svůj byznys
NejprodávanějšíKurzem provází #HolkyzMarketingu
Za šest let se nám podařilo vybudovat komunitu, která má přes 20 000 členek, desítku regionálních skupin a Facebook ji řadí mezi jednu z nejzajímavějších skupin na světě. Celý popisek
Díky #HolkyzMarketingu jsme se naučily mnohé a teď to poprvé sdílíme na jednom místě v přehledném online kurzu.
Jen ve Facebook skupinách je aktuálně 1,4 miliardy lidí, což je více než polovina uživatelů Facebooku. A tohle číslo poroste. Komunity jsou dnes v marketingovém mixu firem jedním z nejzajímavějších nástrojů. Nabízejí organický dosah za malé náklady, rychlou zpětnou vazbu i loajalitu ke značce. Ale jen pokud k nim přistoupíte správně.
Během kurzu vás na mnoha praktických příkladech z Česka i ze světa ukážeme, jaké vlastnosti mají ty nejlepší komunity a ukážeme vám, jak je využít právě pro vás. Bez ohledu na to, jestli máte e-shop nebo toužíte po změně ve společnosti.
V kurzu se naučíte:
- Vybudovat komunitu, tak aby udržitelně rostla. Pomůžeme samozřejmě i s marketingem.
- Nastavit si metriky. Také vám ukážeme, jak je vyhodnocovat. Koukneme se i na byznysové cíle.
- Uřídit krizové situace, napsat pravidla a vybrat správného Community manažera.
- Doporučíme nástroje pro správu komunity a společně vybereme platformu, která se hodí právě pro vaší komunitu.
Kurz je určený pro:
- Marketéry. Ukážeme vám, kam komunity v marketingovém mixu zařadit.
- Správce komunit, kteří přemýšlejí, zda to dělají správně a hledají inspiraci, kam dále.
- Inovátory. Twisto využilo komunitu pro zpětnou vazbu na produkt: inspirujte se.
- Ty, co nás chtějí podpořit. Výtěžek z webináře jde na aktivity komunity #HolkyzMarketingu.

#HolkyzMarketingu
#HolkyzMarketingu spojují seniorní i juniorní holky z Prahy a regionů, startupů i korporací, které se zajímají o marketing, reklamu a technologie. Cílem je propojit ženy mezi sebou. Dát jim bezpečný prostor pro růst. Inspirovat jedna druhou. A díky tomu si zlepšit know-how i získat odvahu. Hlásit se o práci i místo u jednacího stolu. Na konferenci i uvnitř firmy. Chceme vytvořit generaci holek, které se vzájemně podporují a díky tomu rostou. Kurzem vás provede zakladatelka skupiny #HolkyzMarketingu Pavlína Louženská (stratég v manGOweb a mentor Google) a dvě její dvě kolegyně a ambasadorky skupiny: Aneta Martinek (Marketing & Event Director v GrowJOB Institute) a Lucie Audi (Hero Director coworkingu IN-SPIRO).
86 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
hezké, jen jsem čekal troch více praktické.
Skvělý návod, jak založit smysluplnou komunitu. Oceňuji jasná a stručná videa s konkrétními tipy a také příklady fungujících komunit. Části o monetizaci komunity a nastavení cílů mě obzvlášť zaujaly. Díky #HolkyzMarketingu!
Holky byly skvělé, informace podaly bezvadně a celý kurz mě o mnohé obohatil. Moc děkuji.