Využijte komunity pro svůj byznys

i v audio verzi i v audio verzi
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Kurzem provází #HolkyzMarketingu

Cena: 490 Kč s DPH

Počet lekcí:
11
Celková délka videí:
56 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Koupit kurz

Co se v kurzu naučíte

Za šest let se nám podařilo vybudovat komunitu, která má přes 20 000 členek, desítku regionálních skupin a Facebook ji řadí mezi jednu z nejzajímavějších skupin na světě.

Díky #HolkyzMarketingu jsme se naučily mnohé a teď to poprvé sdílíme na jednom místě v přehledném online kurzu.

Jen ve Facebook skupinách je aktuálně 1,4 miliardy lidí, což je více než polovina uživatelů Facebooku. A tohle číslo poroste. Komunity jsou dnes v marketingovém mixu firem jedním z nejzajímavějších nástrojů. Nabízejí organický dosah za malé náklady, rychlou zpětnou vazbu i loajalitu ke značce. Ale jen pokud k nim přistoupíte správně.

Během kurzu vás na mnoha praktických příkladech z Česka i ze světa ukážeme, jaké vlastnosti mají ty nejlepší komunity a ukážeme vám, jak je využít právě pro vás. Bez ohledu na to, jestli máte e-shop nebo toužíte po změně ve společnosti.

V kurzu se naučíte:

  • Vybudovat komunitu, tak aby udržitelně rostla. Pomůžeme samozřejmě i s marketingem.
  • Nastavit si metriky. Také vám ukážeme, jak je vyhodnocovat. Koukneme se i na byznysové cíle.
  • Uřídit krizové situace, napsat pravidla a vybrat správného Community manažera.
  • Doporučíme nástroje pro správu komunity a společně vybereme platformu, která se hodí právě pro vaší komunitu.

Kurz je určený pro:

  • Marketéry. Ukážeme vám, kam komunity v marketingovém mixu zařadit.
  • Správce komunit, kteří přemýšlejí, zda to dělají správně a hledají inspiraci, kam dále.
  • Inovátory. Twisto využilo komunitu pro zpětnou vazbu na produkt: inspirujte se.
  • Ty, co nás chtějí podpořit. Výtěžek z webináře jde na aktivity komunity #HolkyzMarketingu.

Osnova kurzu

#HolkyzMarketingu

#HolkyzMarketingu

#HolkyzMarketingu

#HolkyzMarketingu spojují seniorní i juniorní holky z Prahy a regionů, startupů i korporací, které se zajímají o marketing, reklamu a technologie. číst víceCílem je propojit ženy mezi sebou. Dát jim bezpečný prostor pro růst. Inspirovat jedna druhou. A díky tomu si zlepšit know-how i získat odvahu. Hlásit se o práci i místo u jednacího stolu. Na konferenci i uvnitř firmy. Chceme vytvořit generaci holek, které se vzájemně podporují a díky tomu rostou. Kurzem vás provede zakladatelka skupiny #HolkyzMarketingu Pavlína Louženská (stratég v manGOweb a mentor Google) a dvě její dvě kolegyně a ambasadorky skupiny: Aneta Martinek (Marketing & Event Director v GrowJOB Institute) a Lucie Audi (Hero Director coworkingu IN-SPIRO).

Všechny kurzy lektora #HolkyzMarketingu

Hodnocení kurzu

88 %

hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
32 hodnocení
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
17x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
12x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
2x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
0x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
1x

Jakub Novák
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Srozumitelná interpretace a přednes, zajímavá inspirace, ukázky z praxe. Za mě splnilo účel;-) Kluk z Marketingu


Karolína Bajerová
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná


Edita Svatošová
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.