Obtížné komunikační situace
NejprodávanějšíKurzem provází Olga Lošťáková
Získejte praktické tipy pro předcházení emočním únosům; podání kritiky; vstřícné odmítnutí; pro reakce na útočné výroky či zvládnutí manipulativních her. Celý popisek
Vadí Vám kolega, který Vás svým chováním ruší při práci? A nebo Vás nejenom ruší, ale dokonce vážně ohrožuje Váš pracovní výkon – například pozdě odevzdanými dokumenty či v nedostatečné kvalitě? Máte pocit, že s vámi druzí manipulují, ale nevíte, jak manipulaci opravdu rozpoznat a jak na ni reagovat? Býváte přetížení, protože se Vám nedaří druhé odmítat?
V tomto kurzu se dozvíte praktické techniky a tipy jak postupovat v různých obtížných situacích – jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval, jak odmítnout a být přitom vstřícný, jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her. Kromě nefunkčních postupů však poznáte i možné postupy efektivní – získáte jistotu, pilíř, o který se budete moci ve svých konkrétních náročných situacích opřít.
Zaměříme se ale nejen na samotné komunikační techniky, ale také na to, jak to udělat, abyste tyto techniky dokázali využít v praxi. Často se totiž stává, že lidé teorii znají, ale potom ji v kontaktu s nepříjemným jedincem neumí využít.
V kurzu se naučíte:
- jak emoce ovlivňují naši komunikaci
- jak emoce ve vztazích využívat efektivně
- jak předejít emočním únosům
- jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
- jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
- praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
- Jak odmítnout a působit vstřícně
- Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah
- Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci
- Jak reagovat na útočné výroky a kritiku
Kurz jsem doplnila praktickými cvičeními, doplňkovými materiály a odkazy na zajímavá a inspirativní videa.
Kurz je určený pro ty, kteří:
- chtějí načerpat inspiraci pro zvládání běžných obtížných komunikačních situací
- chtějí poznat lépe sami sebe i druhé lidi
- chtějí pochopit, jak komunikovat, aby dosáhli oboustranně přijatelné dohody
- nechtějí se nechat ovládat emocemi a následně litovat vyřčených slov a svých činů
Osnova kurzu
11 lekcí · 43 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektorka, psycholožka a koučka
Školení soft skills (prezentace, komunikace, emoční inteligence, manažerské dovednosti) se věnuje od roku 2007. Je spoluautorkou knih „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010) a „Jak získat úspěch, klid a vyrovnanost v hektické současnosti“ (Grada, 2017). Je držitelkou ocenění LIGS AWARDS: Osobnost vzdělávání dospělých 2014. Společně s Radkou Loja provozuje úspěšný web osobního rozvoje mindtrix.cz
94 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Kurz bol výstižný a jasný; prijala by som však viac konkrétnych prípadov na jednotlivé situácie.
Kurz ma naozaj zaujímavý obsah.
Len bolo rušivé sa prepínať do videí na YouTube. Bolo by super mat tie videá priamo v lekciách.
Nyní už vím, jak zvládat konflikty a manipulátory budu vnímat jako své učitele :)