Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Analýza klíčových slov
NejprodávanějšíKurzem provází GroupM Nexus a Pavel Pajkrt
Chcete zjistit, jaké dotazy vyhledávají lidé nejčastěji na internetu? Potřebujete vědět, o co se zajímají a jaké mají preference? Rádi byste se naučili s výslednými daty dále pracovat a stavět na nich svou marketingovou strategii? Celý popisek
Naučíte se, jak získat kompletní analýzu klíčových slov přímo pro svůj web. Lépe poznáte své zákazníky a budete schopni své náklady na propagaci rozložit efektivněji.
Konkrétně se dozvíte:
- Co je analýza klíčových slov a proč je potřeba ji dělat,
- jak analýza klíčových slov probíhá,
- jak a kde nalézt klíčová slova relevantní pro váš obor,
- jak je třídit, analyzovat a vybrat ta nejvhodnější,
- jak posuzovat jejich konkurenčnost a tím odhalit vaše nejsilnější protivníky,
- kdo je vaše cílová skupiny a jak se na internetu chová,
- jak správně vytvořit strukturu webu,
- jak výsledky analýzy implementovat.
Pro koho je kurz určen?
- Pro majitele menších firem, kteří sami spravují svůj web,
- pro informační architekty a vedoucí webových projektů,
- pro pracovníky marketingu a public relations,
- pro webové copywritery a editory obsahu,
- pro správce webů,
- pro SEO konzultanty a linkbuildery.
Osnova kurzu
28 lekcí · 1:56 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly![GroupM Nexus](http://seduocz.educdn.cz/images/126561-groupm-nexus-logo.png)
Pomáháme firmám růst v online marketingu
Jsme digitální agentura, která propojuje znalosti a zkušenosti více než 110 specialistů v pražské pobočce. Baví nás svět onlinu a spojuje láska k datům. Marketing by podle nás měl být efektivní, kvalitní, přínosný a hravý. A přesně takoví jsou i lidé v GroupM Nexus. Rádi sdílíme naše nasbírané zkušenosti na školeních, abychom posouvali úroveň komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti.
![Pavel Pajkrt](http://seduocz.educdn.cz/images/48125-ppp.jpeg)
SEO Team Leader
Pavel Pajkrt pracoval ve firmě H1.cz, která se stala součástí GroupM Nexus na pozici SEO Team Leader. Mezi jeho klienty patřili Vodafone, ČSOB pojišťovna, Citibank či IKEA. V online marketingu působí už více než 10 let. V minulosti se věnoval tvorbě webů, dlouhodobým i krátkodobým kampaním, ale též navrhování věrnostních programů. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.
89 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Výborně zpracovaný kurz, který velmi dobře vysvětluje problematiku začátečníkům.
Prehľadné a výstižné, asi má zmysel skôr pre SEO špecialistov, ktorý so spomínanými toolmi už chvíľu pracujú, mnohé už teraz vypadajú úplne inak, ale princípy sú v zásade stále rovnaké. U Open Refine mi trochu chýbala zásadná funkcia clusterizácie rôznych verzií fráz, rovnako n-gramy, kolokácie, subqueries, ale to je spíš pre KWA s väčšou granularitou. Inu, robiť kľúčovku pre celú tak rozsiahlu oblasť ako Vlasová kozmetika (o Kozmetike ako takej ani nehovoriac) je ošemetné, z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že tam sú desaťtisíce relevantných fráz (minimálne pred čistením), takže ak nemáte vopred nejaký model, tak je to pohľad hodne z výšky bez detailov, len tie najhľadanejšie termíny, ale aj to môže byť užitočné.
Dobrý,návodný,logicky strukturovaný, konkrétní kurz