Analýza klíčových slov
NejprodávanějšíKurzem provází H1.cz a Pavel Pajkrt
Chcete zjistit, jaké dotazy vyhledávají lidé nejčastěji na internetu? Potřebujete vědět, o co se zajímají a jaké mají preference? Rádi byste se naučili s výslednými daty dále pracovat a stavět na nich svou marketingovou strategii? Celý popisek
Naučíte se, jak získat kompletní analýzu klíčových slov přímo pro svůj web. Lépe poznáte své zákazníky a budete schopni své náklady na propagaci rozložit efektivněji.
Konkrétně se dozvíte:
- Co je analýza klíčových slov a proč je potřeba ji dělat,
- jak analýza klíčových slov probíhá,
- jak a kde nalézt klíčová slova relevantní pro váš obor,
- jak je třídit, analyzovat a vybrat ta nejvhodnější,
- jak posuzovat jejich konkurenčnost a tím odhalit vaše nejsilnější protivníky,
- kdo je vaše cílová skupiny a jak se na internetu chová,
- jak správně vytvořit strukturu webu,
- jak výsledky analýzy implementovat.
Pro koho je kurz určen?
- Pro majitele menších firem, kteří sami spravují svůj web,
- pro informační architekty a vedoucí webových projektů,
- pro pracovníky marketingu a public relations,
- pro webové copywritery a editory obsahu,
- pro správce webů,
- pro SEO konzultanty a linkbuildery.
Osnova kurzu
28 lekcí · 1:56 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Pomáháme firmám růst v online marketingu
Jsme přední českou online marketingovou agenturou, která už od roku 2005 pomáhá svým klientům uspět na poli internetového marketingu. Pracujeme tak, aby byli naši klienti natolik spokojení, že nás budou doporučovat dál. Velké úsilí také věnujeme tomu, abychom posouvali úroveň internetové komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti. Více naleznete na webu H1.cz.“

SEO Team Leader
Pavel Pajkrt pracuje ve firmě H1.cz na pozici SEO Team Leader. Mezi jeho klienty patří Vodafone, ČSOB pojišťovna, Citibank či IKEA. V online marketingu působí už více než 10 let. V minulosti se věnoval tvorbě webů, dlouhodobým i krátkodobým kampaním, ale též navrhování věrnostních programů. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.
88 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Prehľadné a výstižné, asi má zmysel skôr pre SEO špecialistov, ktorý so spomínanými toolmi už chvíľu pracujú, mnohé už teraz vypadajú úplne inak, ale princípy sú v zásade stále rovnaké. U Open Refine mi trochu chýbala zásadná funkcia clusterizácie rôznych verzií fráz, rovnako n-gramy, kolokácie, subqueries, ale to je spíš pre KWA s väčšou granularitou. Inu, robiť kľúčovku pre celú tak rozsiahlu oblasť ako Vlasová kozmetika (o Kozmetike ako takej ani nehovoriac) je ošemetné, z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že tam sú desaťtisíce relevantných fráz (minimálne pred čistením), takže ak nemáte vopred nejaký model, tak je to pohľad hodne z výšky bez detailov, len tie najhľadanejšie termíny, ale aj to môže byť užitočné.
Dobrý,návodný,logicky strukturovaný, konkrétní kurz
******