Analýza klíčových slov

Nejprodávanější

Kurzem provází  H1.cz a Pavel Pajkrt

Chcete zjistit, jaké dotazy vyhledávají lidé nejčastěji na internetu? Potřebujete vědět, o co se zajímají a jaké mají preference? Rádi byste se naučili s výslednými daty dále pracovat a stavět na nich svou marketingovou strategii? Celý popisek

990 kč s DPH

Celková délka videí

1:56 hod

Počet lekcí

28

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Naučíte se, jak získat kompletní analýzu klíčových slov přímo pro svůj web. Lépe poznáte své zákazníky a budete schopni své náklady na propagaci rozložit efektivněji.

Konkrétně se dozvíte:

  • Co je analýza klíčových slov a proč je potřeba ji dělat,
  • jak analýza klíčových slov probíhá,
  • jak a kde nalézt klíčová slova relevantní pro váš obor,
  • jak je třídit, analyzovat a vybrat ta nejvhodnější,
  • jak posuzovat jejich konkurenčnost a tím odhalit vaše nejsilnější protivníky,
  • kdo je vaše cílová skupiny a jak se na internetu chová,
  • jak správně vytvořit strukturu webu,
  • jak výsledky analýzy implementovat.

Pro koho je kurz určen?

  • Pro majitele menších firem, kteří sami spravují svůj web,
  • pro informační architekty a vedoucí webových projektů,
  • pro pracovníky marketingu a public relations,
  • pro webové copywritery a editory obsahu,
  • pro správce webů,
  • pro SEO konzultanty a linkbuildery.
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
H1.cz

Pomáháme firmám růst v online marketingu

Jsme přední českou online marketingovou agenturou, která už od roku 2005 pomáhá svým klientům uspět na poli internetového marketingu. Pracujeme tak, aby číst vícebyli naši klienti natolik spokojení, že nás budou doporučovat dál. Velké úsilí také věnujeme tomu, abychom posouvali úroveň internetové komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti. Více naleznete na webu H1.cz.“


Pavel Pajkrt

Seo team leader

Pavel Pajkrt pracuje ve firmě H1.cz na pozici SEO Team Leader. Mezi jeho klienty patří Vodafone, ČSOB pojišťovna, Citibank či IKEA. V online marketingu působí už číst vícevíce než 10 let. V minulosti se věnoval tvorbě webů, dlouhodobým i krátkodobým kampaním, ale též navrhování věrnostních programů. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.  

Hodnocení kurzu

89 %

69 hodnocení
48x
12x
2x
5x
2x

Kristyna K.

Dobrý,návodný,logicky strukturovaný, konkrétní kurz


Andrea B.

******


Honza O.

Kurz hodnotím jako velmi dobrý. Za mě palec nahoru.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.