Úvodní stránka

Chytrá marketingová strategie

hodnocení 92 %

Kurzem provází Michal Krutiš

Cena: Zdarma

Počet lekcí:
19

Celková délka videí:
1:00 hod

Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Naučte se, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii pro propagaci firmy, nejen na internetu.

Představte si svou firmu jako dům ve velkém městě. Vaši zákazníci přicházejí jednotlivými ulicemi a každý z nich má svou vlastní cestu k vám. Podobně je to i na webu. Pokud na správné online marketingové kanály (ulice) umístíte svůj obsah, dokážete přivést nové zákazníky až k vám.

Pokud se staráte o marketing své firmy, tento kurz vám pomůže. Naučím vás, jak přemýšlet o svém marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání. Vytvoříte si chytřejší marketingovou strategii.

Poznáte svou cílovou skupinu. Vymyslíte persony, poznáte jejich nákupní proces a i za použití frameworku STDC připravíte funkční marketingové scénáře. Budete vědět, kde a co máte zákazníkům říkat, aby nezabloudili a měli důvod přijít až k vám.

Kurz představí některé kroky při přípravě marketingové strategie a marketingového plánu: 

  • Cílová skupina a persona
  • Obsahy -> Rozcestníky -> Scénáře
  • Framework STDC  - SEE THINK DO CARE
  • Propojení různých marketingových přístupů v celek
  • Příklady z praxe
Michal Krutiš

Michal Krutiš

Online marketingový stratég

Michal pomáhá firmám s chytřejším online marketingem. Propojuje branding s obsahovým a výkonnostním marketingem. Živí se … číst více poradenstvím v online marketingu od roku 2003. Pracoval v několika online marketingových agenturách a spoluzaložil agenturu H1.cz. Nyní je online marketingový konzultant na volné noze. Podle Michala se marketéři příliš zaměřují na jednotlivé úkoly, kanály, cíle, ale nepřemýšlejí o své marketingové strategii komplexně.  

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Osnova kurzu

Hodnocení kurzu

92 %
376 hodnocení

cerny@cernet.cz

Výborný kurz. Velice pěkný průlet všemi kanály a vysvětlení STDC i laikům. Určitě doporučuji shlédnout, pokud si člověk potřebuje ujasnit jakým marketingem vůbec začít.


Miroslav Kubeš

Zajímavé, poučné, dobře vysvětlené.


Kuba Salek

Je vidět, že lektor dané problematice velmi rozumí. Velmi dobrý kurz pro pochopení marketingu jako celku. Uvítal bych ještě příklad třeba na affilate stránku. Jinak super kurz.


Daniel Blažek

dobře a pochopitelně zpracované složité téma


Ing. Jana Velner

Moc pěkný přednes lektora! Zajímavý obsah, přehledně podaný.


Markéta Trafinová

Jasné, stručné, logické.
Super a děkuji!

Markéta Trafinová


Bc. Daniel Laryš

Naprosto skvělé a podrobné, doporučuji!


Monika Havlová

naprosto super-moc dekuji, vsechny moje myslenky se timto poskladaly do uhledne kosticky :-)


Mario Cartelli

Stručné a výstižné. Moc děkuji


Božena Mikulová

Jsem spokojená