Všechny kurzy

Chytrá marketingová strategie

hodnocení 92 %

Kurzem provází Michal Krutiš

Cena: Zdarma

Počet lekcí:
19

Celková délka videí:
1:00 hod

Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Naučte se, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii pro propagaci firmy, nejen na internetu.

Představte si svou firmu jako dům ve velkém městě. Vaši zákazníci přicházejí jednotlivými ulicemi a každý z nich má svou vlastní cestu k vám. Podobně je to i na webu. Pokud na správné online marketingové kanály (ulice) umístíte svůj obsah, dokážete přivést nové zákazníky až k vám.

Pokud se staráte o marketing své firmy, tento kurz vám pomůže. Naučím vás, jak přemýšlet o svém marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání. Vytvoříte si chytřejší marketingovou strategii.

Poznáte svou cílovou skupinu. Vymyslíte persony, poznáte jejich nákupní proces a i za použití frameworku STDC připravíte funkční marketingové scénáře. Budete vědět, kde a co máte zákazníkům říkat, aby nezabloudili a měli důvod přijít až k vám.

Kurz představí některé kroky při přípravě marketingové strategie a marketingového plánu: 

  • Cílová skupina a persona
  • Obsahy -> Rozcestníky -> Scénáře
  • Framework STDC  - SEE THINK DO CARE
  • Propojení různých marketingových přístupů v celek
  • Příklady z praxe
Michal Krutiš

Michal Krutiš

Online marketingový stratég

Michal pomáhá firmám s chytřejším online marketingem. Propojuje branding s obsahovým a výkonnostním marketingem. Živí se … číst více poradenstvím v online marketingu od roku 2003. Pracoval v několika online marketingových agenturách a spoluzaložil agenturu H1.cz. Nyní je online marketingový konzultant na volné noze. Podle Michala se marketéři příliš zaměřují na jednotlivé úkoly, kanály, cíle, ale nepřemýšlejí o své marketingové strategii komplexně.  

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Osnova kurzu

Hodnocení kurzu

92 %
232 hodnocení

Sandra Holíková

Přehledně zpracované, dostatek praktických příkladů, zajímavé informace, rady a tipy


Zdena Rusnáková

(y)


richard@sradostou.sk

Dáva to zmysel.


Miloš Zlesa

Výborný kurz od opravdového odborníka na STDC a marketing.


Ing. Jiřina Neckářová, Ph.D.

Kurz byl pro mne přínosný, díky němu jsem si uvědomila řadu způsobů, kterými k sobě přivést potenciální zákazníky, ale samotnou mne nenapadly. Děkuji


Lukáš Mazurek

Super jsem spokojený


Tomáš Chvojka

Velice zajímavé a poučné, v praxi rozhodně použitelné.


Antonia Matiaskova

super


Jakub Vybihal

Velmi zajímavý pohled na věc. A velice přínosně strávených cca. 70 minut. Děkuji za to.


Martin Merinsky

SUPER !!!