Úvodní stránka

Chytrá marketingová strategie

hodnocení 92 %

Kurzem provází Michal Krutiš

Cena: Zdarma

Počet lekcí:
19

Celková délka videí:
1:00 hod

Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Naučte se, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii pro propagaci firmy, nejen na internetu.

Představte si svou firmu jako dům ve velkém městě. Vaši zákazníci přicházejí jednotlivými ulicemi a každý z nich má svou vlastní cestu k vám. Podobně je to i na webu. Pokud na správné online marketingové kanály (ulice) umístíte svůj obsah, dokážete přivést nové zákazníky až k vám.

Pokud se staráte o marketing své firmy, tento kurz vám pomůže. Naučím vás, jak přemýšlet o svém marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání. Vytvoříte si chytřejší marketingovou strategii.

Poznáte svou cílovou skupinu. Vymyslíte persony, poznáte jejich nákupní proces a i za použití frameworku STDC připravíte funkční marketingové scénáře. Budete vědět, kde a co máte zákazníkům říkat, aby nezabloudili a měli důvod přijít až k vám.

Kurz představí některé kroky při přípravě marketingové strategie a marketingového plánu: 

  • Cílová skupina a persona
  • Obsahy -> Rozcestníky -> Scénáře
  • Framework STDC  - SEE THINK DO CARE
  • Propojení různých marketingových přístupů v celek
  • Příklady z praxe
Michal Krutiš

Michal Krutiš

Online marketingový stratég

Michal pomáhá firmám s chytřejším online marketingem. Propojuje branding s obsahovým a výkonnostním marketingem. Živí se … číst více poradenstvím v online marketingu od roku 2003. Pracoval v několika online marketingových agenturách a spoluzaložil agenturu H1.cz. Nyní je online marketingový konzultant na volné noze. Podle Michala se marketéři příliš zaměřují na jednotlivé úkoly, kanály, cíle, ale nepřemýšlejí o své marketingové strategii komplexně.  

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Osnova kurzu

Hodnocení kurzu

92 %
352 hodnocení

Bc. Daniel Laryš

Naprosto skvělé a podrobné, doporučuji!


Monika Havlová

naprosto super-moc dekuji, vsechny moje myslenky se timto poskladaly do uhledne kosticky :-)


Mario Cartelli

Stručné a výstižné. Moc děkuji


Božena Mikulová

Jsem spokojená


ivana cuperovà

Kurz se mi lìbì, prestoze toto téma je pro me nezajìmavé. Schvàlne jsem si kurz zvolila, nebot' je dobré neco vedet i o oblastech, které nàm nejsou pràve nejblizsì... Dekuji.


Lukáš Srb

Skvěle zpracovné téma vybraných oblastí on-line marketingu. Kvituji autorův názor, že firmy některé fáze STDC opomíjí. Které? Co to ostatně je STDC? Kurz napoví...


Josef Lukeš

mohli by zde být průběžné otázky, zda jste pochopili nejdůležitější téma


Jakub Fric

Super super, jen bych uvítal trochu lépe prezentovat (bez těch pauz v mluvě) a bez bílého pozadí (boleli mě z toho oči) .


František Mrázek

Dobré a zajímavé


Pavlína Hašková

Pro naprostého laika a úplného začátečníka tam nejsou vysvětlené některé pojmy, které se objevují v celém kurzu (co je SEO, PPC?).
Díky za příklady z praxe, které dělají kurz mnohem srozunitelnější.