Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Efektivní budování značky v době chaosu
NejprodávanějšíKurzem provází Michal Pastier
Jak budovat vlastní značku rychle a efektivně v době chaosu a vteřinové pozornosti? Je to naprosto jednoduché. Potřebujete jen facku, ulici, kmen, zkratku, OST, maják a katapult. Celý popisek
Tento kurz je proto pro ty, co nechtějí filozofovat, co je to značka, ale znát odpovědi na to, jak uspět se svojí značkou v době chaosu, nepozornosti a hyperkonkurence. Máme za sebou stovky projektů budování značek od názvu, identity, ochranných známek po kampaně a zákazníci se nás ptají stejné otázky.
- „Co mám při budování značky reálně dělat?“
- „Na co si dát pozor?“
- „Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?“
- „Jaké jsou konkrétní kroky abychom uspěli?“
- „Co funguje dlouhodobě a co je jen trend, móda, hype?“
- „Co má největší efekt na efektivní komunikaci?“
Pokud jste se rozhodli jít cestou vlastní značky a získat osobní svobodu, pomůžu vám vyhnout se drahým chybám a zaměřit se na to podstatné.
Pokud jste se rozhodli jít cestou vzdělávání v tom, co děláte, a chcete to dělat lépe, naučím vás zásady, které budou mít největší vliv na vaši profesionalitu a odbornost.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné18 lekcí · 1:15 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyinovátor a kreativní ředitel
Michal je inovátor, spoluzakladatel a kreativní ředitel agentur Darwin & theMachines a GoBigname. Byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko a byl zařazen do žebříčku Forbes 30pod30. Patří mezi nejmladší držitele prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do slovenské reklamy a s více než 200 kreativními oceněními patří mezi nejoceňovanější reklamní tvůrce v regionu. V roce 2021 založil novou hybridní agenturu Darwin and the Machines, jejímž cílem je místo jednorázových kampaní tvořit dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Darwin je přímo napojen na branding studio GoBigname, které má za sebou již přes 250 projektů nových značek přes název, identitu po globální testování nových konceptů.
96 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Parada uplne super vysvetlené.
Super zhrnutie obsahu zltej knihy, ktoru mam tiez rozcitanu :)
Dakujem za velmi uzitocne informacie a skvele priklady z praxe.