HR marketing v praxi: Jak na atraktívní značku zaměstnavatele
NejprodávanějšíKurzem provází Oliver Jakubík
Jak funguje marketingová komunikace v HR? Jakými principy se řídí? Jaké chyby děláme při formovaní značky zaměstnavatele? Naučte se vytvářet moderní HR marketing a atraktivní kampaně. Celý popisek
HR marketing představuje klíčovou část při budování a komunikaci atraktivní, moderní a zároveň důvěryhodné značky zaměstnavatele. Aby přinesla HR marketingová strategie a následná komunikace skutečný výsledek, je potřeba znát principy a konkrétně postupy, stejně tak i časté chyby a mylná přesvědčení, které mají vliv na výsledné formováním a vnímáním značky zaměstnavatele.
Proto si v tomto kurzu společně představíme konkrétní principy, doporučení, postupy a příklady z praxe, včetně následujících témat:
- Co je v skutečností HR marketing?
- Jak ho správně vnímat v procesu budování a komunikace značky zaměstnavatele?
- Jak začít s HR marketingem?
- Jak vytvořit moderní a zároveň funkční HR marketingovou strategii?
- Jak aplikovat HR marketingové strategie do praxe a komunikovat značku zaměstnavatele atraktivním a zároveň důvěryhodným způsobem?
- Co je marketingových 5P a jak s nimi pracovat?
- Co jsou brand archetypy? Proč je dobré mít zadefinován svůj brand archetyp? Jak s ním pracovat v praxi?
- Jak přenést HR marketing na sociálně sítě a kterým chybám se při tom vyhnutí?
- Proč nesmíme zapomenout na interní HR marketing?
- A jaké jsou nejlepší digitální nástroje pro HR marketing v praxi,
Obsah kurzu nejlépe využijí především hlavmě HR ředitelé, HR manažeři, Employer Branding specialisté, marketéři s přesahem na značku zamestávateľa. Ale najde si v něm své každý, koho zajímá téma budování, rozvoje a komunikace atraktivní, moderní a autentické značky zaměstnavatele v praxi.

Oliver Jakubík
Konzultant pro osobní rozvoj a budování značky
Viac ako 20 rokov spája Oliver svet marketing a HR. Po dlhoročnom pôsobení vo svete medzinárodnej reklamy a marketingu pracuje od roku 2008 s individuálnymi … číst víceklientmi, firmami a HR oddeleniami na branding stratégiach a programoch, podporujúcich rozvoj osobnej značky, firemnej značky, značky zamestnávateľa, rozvoj komunikačných a prezentačných zručností, ako aj viditeľnosť na sieti LinkedIn. Jeho školenia, workshopy a prednášky absolvovalo viac ako 8 000 účastníkov z radov medzinárodných a domácich firiem, podnikateľov, freelancerov a tiež neziskového sektora. Oliver miluje inovácie, digitálne technológie a jazzovú hudbu.
Hodnocení kurzu
92 %
Skvělé příklady z praxe. Srozumitelně podáno a na závěr super tipy na appky. Díky
“Dobrý deň, Lucie, teším sa z pozitívneho hodnotenia, som rád, že bol obsah kurzu pre Vás zaujímavý a tipy na appky na záver tiež :) Držím palce v praxi a prajem veľa úspechov. Oliver“
Skvělý, vynikající, podnětný, užitečný, praktický, :-)
Prostě něco, co chcete a musíte mít, ani o tom nevíte :-)
“Ďakujem veľmi pekne, Karin, za pozitívnu spätnú väzbu, teším sa že sa Vám kurz páčil a prajem veľa úspechov a radosti pri aplikácii do praxe :) Oliver“
zajímavé, přínosné a hezky prezentované
“Ďakujem veľmi pekne za pozitívny feedback, Veronika, teším sa že mal kurz pre Vás prínos a prajem zároveň veľa úspechov v praxi. Oliver“
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.