HR marketing v praxi: Jak na atraktívní značku zaměstnavatele
Kurzem provází Oliver Jakubík Slovensky
Co se v kurzu naučíte
Jak funguje marketingová komunikace v HR? Jakými principy se řídí? Jaké chyby děláme při formovaní značky zaměstnavatele? Naučte se vytvářet moderní HR marketing a atraktivní kampaně.
V kurzu si osvojíte
HR marketing představuje klíčovou část při budování a komunikaci atraktivní, moderní a zároveň důvěryhodné značky zaměstnavatele. Aby přinesla HR marketingová strategie a následná komunikace skutečný výsledek, je potřeba znát principy a konkrétně postupy, stejně tak i časté chyby a mylná přesvědčení, které mají vliv na výsledné formováním a vnímáním značky zaměstnavatele.
Proto si v tomto kurzu společně představíme konkrétní principy, doporučení, postupy a příklady z praxe, včetně následujících témat:
- Co je v skutečností HR marketing?
- Jak ho správně vnímat v procesu budování a komunikace značky zaměstnavatele?
- Jak začít s HR marketingem?
- Jak vytvořit moderní a zároveň funkční HR marketingovou strategii?
- Jak aplikovat HR marketingové strategie do praxe a komunikovat značku zaměstnavatele atraktivním a zároveň důvěryhodným způsobem?
- Co je marketingových 5P a jak s nimi pracovat?
- Co jsou brand archetypy? Proč je dobré mít zadefinován svůj brand archetyp? Jak s ním pracovat v praxi?
- Jak přenést HR marketing na sociálně sítě a kterým chybám se při tom vyhnutí?
- Proč nesmíme zapomenout na interní HR marketing?
- A jaké jsou nejlepší digitální nástroje pro HR marketing v praxi,
Obsah kurzu nejlépe využijí především hlavmě HR ředitelé, HR manažeři, Employer Branding specialisté, marketéři s přesahem na značku zamestávateľa. Ale najde si v něm své každý, koho zajímá téma budování, rozvoje a komunikace atraktivní, moderní a autentické značky zaměstnavatele v praxi.
Osnova kurzu

Oliver Jakubík
Konzultant pro osobní rozvoj a budování značky
Viac ako 20 rokov spája Oliver svet marketing a HR. Po dlhoročnom pôsobení vo svete medzinárodnej reklamy a marketingu pracuje od roku 2008 s individuálnymi … číst víceklientmi, firmami a HR oddeleniami na branding stratégiach a programoch, podporujúcich rozvoj osobnej značky, firemnej značky, značky zamestnávateľa, rozvoj komunikačných a prezentačných zručností, ako aj viditeľnosť na sieti LinkedIn. Jeho školenia, workshopy a prednášky absolvovalo viac ako 8 000 účastníkov z radov medzinárodných a domácich firiem, podnikateľov, freelancerov a tiež neziskového sektora. Oliver miluje inovácie, digitálne technológie a jazzovú hudbu.
Hodnocení kurzu
93 %
Ďakujem za prínosné lekcie, rada by som pochválila lektora za jeho prejav a "ľudské vsuvky", ktoré pomáhajú obsah lekcií pochopiť. :)
“Adriána ďakujem veľmi pekne za pozitívnu spätnú väzbu a teším sa, že mal kurz pre Vás zmysel a prajem veľa úspechov pre aplikácii poznatkov do praxe :) Oliver“
Dakujem za jasnu vystiznu formulaciu klucovych bodov.
“Pekný deň, Lucia, ďakujem za pozitívnu referenciu a teším sa, že mal kurz pre Vás úžitok. A prajem veľa úspechov pri HR marketingu v praxi :) Oliver“
Lektor mal velmi prijemny prejav, dobre sa pocuval. Obsahom kurzu ma utvrdil, ze HR marketing hra dolezitu ulohu vo fungovani celeho HR oddelenia. Rada by som si vypocula viac jeho kurzov prave pre oddelenia HR ;-) ... v aplikacii Seduo zial nefunguje, ani pri tomto kurze, link na video!
“Vladimíra ďakujem za pozitívne hodnotenie kurzu a teším sa, že okrem iného aj potvrdil dôležitosť úlohy HR Marketingu. Čo sa týka ďalších kurzov, možno v blízkej budúcnosti pribudne jeden aj tu na Seduo a ďalšie kurzy/témy nájdete aj priamo na mojom webe. Prajem všetko dobré a informáciu o technickej chybe s linkom budem tlmočiť do Sedua, verím, že sa to čoskoro odstráni. Oliver :)“
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.