HR marketing v praxi: Jak na atraktívní značku zaměstnavatele

Nejprodávanější

Kurzem provází  Oliver Jakubík

Vhodné k poslechu

Jak funguje marketingová komunikace v HR? Jakými principy se řídí? Jaké chyby děláme při formovaní značky zaměstnavatele? Naučte se vytvářet moderní HR marketing a atraktivní kampaně. Celý popisek

1 090 Kč s DPH

Celková délka

1:19 hod

Počet lekcí

13

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

HR marketing představuje klíčovou část při budování a komunikaci atraktivní, moderní a zároveň důvěryhodné značky zaměstnavatele. Aby přinesla HR marketingová strategie a následná komunikace skutečný výsledek, je potřeba znát principy a konkrétně postupy, stejně tak i časté chyby a mylná přesvědčení, které mají vliv na výsledné formováním a vnímáním značky zaměstnavatele.

Proto si v tomto kurzu společně představíme konkrétní principy, doporučení, postupy a příklady z praxe, včetně následujících témat:

  • Co je v skutečností HR marketing?
  • Jak ho správně vnímat v procesu budování a komunikace značky zaměstnavatele?
  • Jak začít s HR marketingem?
  • Jak vytvořit moderní a zároveň funkční HR marketingovou strategii?
  • Jak aplikovat HR marketingové strategie do praxe a komunikovat značku zaměstnavatele atraktivním a zároveň důvěryhodným způsobem?
  • Co je marketingových 5P a jak s nimi pracovat?
  • Co jsou brand archetypy? Proč je dobré mít zadefinován svůj brand archetyp? Jak s ním pracovat v praxi?
  • Jak přenést HR marketing na sociálně sítě a kterým chybám se při tom vyhnutí?
  • Proč nesmíme zapomenout na interní HR marketing? 
  • A jaké jsou nejlepší digitální nástroje pro HR marketing v praxi,

Obsah kurzu nejlépe využijí především hlavmě HR ředitelé, HR manažeři, Employer Branding specialisté, marketéři s přesahem na značku zamestávateľa. Ale najde si v něm své každý, koho zajímá téma budování, rozvoje a komunikace atraktivní, moderní a autentické značky zaměstnavatele v praxi.

Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Oliver Jakubík

Konzultant pro osobní rozvoj a budování značky

Viac ako 20 rokov spája Oliver svet marketing a HR. Po dlhoročnom pôsobení vo svete medzinárodnej reklamy a marketingu pracuje od roku 2008 s individuálnymi klientmi, firmami a HR oddeleniami na branding stratégiach a programoch, podporujúcich rozvoj osobnej značky, firemnej značky, značky zamestnávateľa, rozvoj komunikačných a prezentačných zručností, ako aj viditeľnosť na sieti LinkedIn. Jeho školenia, workshopy a prednášky absolvovalo viac ako 8 000 účastníkov z radov medzinárodných a domácich firiem, podnikateľov, freelancerov a tiež neziskového sektora. Oliver miluje inovácie, digitálne technológie a jazzovú hudbu.


 

Hodnocení kurzu

90 %

328 hodnocení
228x
60x
29x
6x
5x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Radmila T.

nezáživné, více znalostí mi to nedalo než mám z VŠ zkoušky na marketing


Pavel Jedlička

OK


Michal B.

Velmi povrchové vysvětlení tématu

Reakce lektora:

“Vďaka Michal za feedback a verím, že v rámci Seduo ponuky nájdete kurz, ktorý Vám bude lepšie vyhovovať. Veľa úspechov v praxi praje Oliver.“

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.