HR marketing v praxi: Jak na atraktívní značku zaměstnavatele

i v audio verzi

Kurzem provází Oliver Jakubík Slovensky

Cena: 990 Kč s DPH

Počet lekcí:
13
Celková délka videí:
1:19 hod
Koupit kurz
Certifikát absolventa
Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Jak funguje marketingová komunikace v HR? Jakými principy se řídí? Jaké chyby děláme při formovaní značky zaměstnavatele? Naučte se vytvářet moderní HR marketing a atraktivní kampaně.

HR marketing představuje klíčovou část při budování a komunikaci atraktivní, moderní a zároveň důvěryhodné značky zaměstnavatele. Aby přinesla HR marketingová strategie a následná komunikace skutečný výsledek, je potřeba znát principy a konkrétně postupy, stejně tak i časté chyby a mylná přesvědčení, které mají vliv na výsledné formováním a vnímáním značky zaměstnavatele.

Proto si v tomto kurzu společně představíme konkrétní principy, doporučení, postupy a příklady z praxe, včetně následujících témat:

  • Co je v skutečností HR marketing?
  • Jak ho správně vnímat v procesu budování a komunikace značky zaměstnavatele?
  • Jak začít s HR marketingem?
  • Jak vytvořit moderní a zároveň funkční HR marketingovou strategii?
  • Jak aplikovat HR marketingové strategie do praxe a komunikovat značku zaměstnavatele atraktivním a zároveň důvěryhodným způsobem?
  • Co je marketingových 5P a jak s nimi pracovat?
  • Co jsou brand archetypy? Proč je dobré mít zadefinován svůj brand archetyp? Jak s ním pracovat v praxi?
  • Jak přenést HR marketing na sociálně sítě a kterým chybám se při tom vyhnutí?
  • Proč nesmíme zapomenout na interní HR marketing? 
  • A jaké jsou nejlepší digitální nástroje pro HR marketing v praxi,

Obsah kurzu nejlépe využijí především hlavmě HR ředitelé, HR manažeři, Employer Branding specialisté, marketéři s přesahem na značku zamestávateľa. Ale najde si v něm své každý, koho zajímá téma budování, rozvoje a komunikace atraktivní, moderní a autentické značky zaměstnavatele v praxi.

Osnova kurzu

Oliver Jakubík

Oliver Jakubík

Konzultant pro osobní rozvoj a budování značky

Viac ako 20 rokov spája Oliver svet marketing a HR. Po dlhoročnom pôsobení vo svete medzinárodnej reklamy a marketingu pracuje od roku 2008 s individuálnymi číst víceklientmi, firmami a HR oddeleniami na branding stratégiach a programoch, podporujúcich rozvoj osobnej značky, firemnej značky, značky zamestnávateľa, rozvoj komunikačných a prezentačných zručností, ako aj viditeľnosť na sieti LinkedIn. Jeho školenia, workshopy a prednášky absolvovalo viac ako 8 000 účastníkov z radov medzinárodných a domácich firiem, podnikateľov, freelancerov a tiež neziskového sektora. Oliver miluje inovácie, digitálne technológie a jazzovú hudbu.  

Všechny kurzy lektora Oliver Jakubík

Hodnocení kurzu

92 %

159 hodnocení
112x
32x
13x
2x
0x

Monika S.

Ďakujem Oliver!

Reakce lektora:

“Ďakujem aj ja za pozitívne hodnotenie, Monika :)“


Hana D.

Parádní kurz! U příkladů se člověk zamyslí a najednou mu všechno do sebe zapadá jako puzzle.

Reakce lektora:

“Dobrý deň, Hanka, ďakujem veľmi pekne za pozitívnu spätnú väzbu a teším sa, že mal kurz pre Vás prínos. Prajem veľa úspechov pri aplikácii do praxe. S priateľským pozdravom Oliver :)“


Ivana H.

Zaujímavé tipy, celkovo je kurz pekne spracovaný, Oliver sa dobre počúva. Ďakujem!

Reakce lektora:

“Ďakujem Ivana za pozitívnu recenziu a teším sa, že sa kurz páčil :) Prajem zároveň veľa úspechov a všetko dobré :) Oliver“

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.