Kritické myšlení 2 - Jak hacknout rozhodování - intuice vs. algoritmy
Kurzem provází Lukáš Hána a GrowJOB
Hackněte svoje rozhodování pomocí jednoduchých triků, které vás podrží v situacích, kdy vám chybí čas a informace.
Máte někdy pocit, že jsou rozhodnutí příliš složitá a komplikovaná? Možná je to proto, že máte na výběr z mnoha možností nebo vyhodnocujete spoustu informací. Stejně jako vám kuchařka pomůže zjednodušit vaření díky receptům, můžete si usnadnit rozhodování pomocí jednoduchých pravidel a postupů - tzv. algoritmů. Podobně, jako se v receptu dozvíte potřebné ingredience a postup přípravy jídla, vám algoritmy pomohou vybrat klíčové informace a propojit je do výsledného rozhodnutí. V tomto kurzu si založíte svoji vlastní rozhodovací kuchařku.
V kurzu se naučíte:
- Jednoduché hacky pro rychlé rozhodování s minimem informací
- Jak omezit zkreslení vašeho úsudku pocházejícího z šumu a kognitivních klamů
- Vytvářet vlastní rozhodovací algoritmy pro nové situace
- Jak funguje intuice, kdy jí naslouchat, kdy ne a jak ji zapojit do rozhodování
Kurz je určený pro:
- Manažery
- Podnikatele
- Studenty
- Veřejnost

Konzultant a lektor kritického myšlení ve vzdělávacím Institutu GrowJOB
Na školeních, přednáškách a konzultacích učí lidi aplikovat kritické myšlení při práci s informacemi a rozhodování. Studoval Diplomacii na VŠE a Koučink a management na Ecole Supérieure de Commerce de Rennes ve Francii. Založil projekt #krimyš (www.krimys.cz) a pomohl vytvořit kurz kritického myšlení na VŠE. Je alumni Centra pro aplikovanou racionalitu CFAR.

Vzdělávací institut
Ve vzdělávacím institutu GrowJOB pomáháme zlepšovat vnitřní motivaci, efektivitu práce a spokojenost jednotlivců a lidí ve firmách. Převádíme do praxe aktuální vědecké poznatky převážně z oblasti neurověd a behaviorální ekonomie. Naší prací spoluvytváříme hodnotové společnosti skrze které přispíváme k budování hodnotového Česka.
81 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
náročné téma, pro lepší srozumitelnost bych ale uvítal nepatrně delší pauzy (pomlky) mezi jednotlivými kapitolami, při verzi "do ucha" jsem ztrácel přehled o tom, kdy která kapitola končí a nová začíná, zřejmě je to důsledek sestříhání. Lektor by mohl také mluvit o něco pomaleji, pokud jsem zrovna ihned nemohl zastavit a vrátit text zpět a zamyslet se nad smyslem toho, co právě řekl, rychle jsem se v jeho projevu ztrácel.
Kdybych u poslechu nepracovala, tak bych usnula. Video je strašně potichu (a to mám zvuk na PC na 100%). Žádná intonace v hlase, vše v jedné rovině. Žádný studijní materiál. Což bych uvítala vzhledem k testu, který byl na konci, protože ten mi dal docela zabrat.
p. Lektor mluvil velice monotónně.Chvilemi ho nebylo pořádně slyšet. Osobně mi chybělo více příkladů k pochopení u učiva.