Jak úspěšně připravit vaši první online kampaň
Kurzem provází Dobrý web
Cena: 699 Kč s DPH
Novoroční sleva -50 %: 349 Kč s DPH
Platí do 30. 1. 2021
Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup
Co se v kurzu naučíte
Osvojte si základy online marketingu a naučte se, jak připravit svou první online kampaň.
V kurzu si osvojíte
Online marketingAť děláte cokoliv, vždycky bývá nejtěžší začít. V kurzu se naučíte, jak odstartovat vaši online kampaň, jak nastavit cíle, jaké důležité ukazatele sledovat, jak vyhodnocovat a co v kampani neopomenout.
Často jsou při plánování kampaní opomíjeny základní věci jako např. fáze zákazníkova nákupního procesu, skutečný cíl kampaně nebo cílová skupina. V kurzu zjistíte, nejen jakým způsobem své produkty a služby propagovat, ale i jak kampaň prakticky naplánovat.
V průběhu kurzu získáte i několik užitečných rad, o kterých se běžně nedočtete, nebo se o nich příliš nemluví a které pomůžou vaše kampaně posunout dál.
Co se v kurzu naučíte?
- Kampaň je plánovitý proces, nejde o náhodný úspěch. A základem každé kampaně je dobrá příprava.
- Tak jako kvalitně postavený dům musí mít kvalitní základy, tak i vaše kampaně potřebují základní stavební kameny.
- Jak vlastně celou kampaň naplánovat, abyste neprodělali kalhoty?
- Dobrá kampaň se dnes neobejde bez kvalitního cílení. Jaká data k cílení využít a kde je vzít?
- Pár tipů, které pomohou vaši kampaň ještě více vylepšit.
Školení je vhodné zejména pro:
- marketingové/obchodní manažery,
- majitele firem,
- junior marketingové specialisty.
Pro úspěšné absolvování kurzu nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Proč objevovat kolo, když už ho vymyslel někdo před vámi. Zrealizovat úspěšnou kampaň není žádná věda, je však nutné u plánování přemýšlet a dodržet několik základních věcí. Tento kurz vám k přípravě dobré kampaně pomůže.
Osnova kurzu
MODUL 1: Hezky od začátku
1. Kampaň
1:39
1:34
4. Metriky
3:09
1:34
7. Cookies
2:16
MODUL 2: Základy kampaně
4:30
5:42
11. Kreativa
1:44
1:21
MODUL 3: Plánování kampaně
2:38
14. Definování cíle
4:40
15. Marže
2:23
1:35
2:14
2:49
MODUL 4: Cílení, testování a leady
3:57
21. Využití dat
3:39
22. Testování
1:02
2:11
25. Lead Management
2:15
MODUL 5: Vyhodnocování a práce se zákazníkem
1:00
2:49
28. Ropoefekt
0:48
29. CRM
1:46
Modul 6: Pár tipů na závěr
0:30
1:08
33. E-mailing
1:09
34. SMS a MMS
1:27
0:39
2:17
Závěreční shrnutí a test
37. Závěr
2:46
38. Závěrečný test

Dobrý web
Konzultační agentura
Dobrý web je konzultační agentura pro web a internetový marketing. Pomáháme klientům navrhovat, propagovat a zlepšovat weby. … číst víceVzděláváme veřejnost formou školení, konferencí či odbornými články. www.dobryweb.cz
Hodnocení kurzu
86 %
Perfektní, srozumitelné.
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.