Jak úspěšně připravit vaši první online kampaň
NejprodávanějšíKurzem provází Dobrý web
Osvojte si základy online marketingu a naučte se, jak připravit svou první online kampaň.
Ať děláte cokoliv, vždycky bývá nejtěžší začít. V kurzu se naučíte, jak odstartovat vaši online kampaň, jak nastavit cíle, jaké důležité ukazatele sledovat, jak vyhodnocovat a co v kampani neopomenout.
Často jsou při plánování kampaní opomíjeny základní věci jako např. fáze zákazníkova nákupního procesu, skutečný cíl kampaně nebo cílová skupina. V kurzu zjistíte, nejen jakým způsobem své produkty a služby propagovat, ale i jak kampaň prakticky naplánovat.
V průběhu kurzu získáte i několik užitečných rad, o kterých se běžně nedočtete, nebo se o nich příliš nemluví a které pomůžou vaše kampaně posunout dál.
Co se v kurzu naučíte?
- Kampaň je plánovitý proces, nejde o náhodný úspěch. A základem každé kampaně je dobrá příprava.
- Tak jako kvalitně postavený dům musí mít kvalitní základy, tak i vaše kampaně potřebují základní stavební kameny.
- Jak vlastně celou kampaň naplánovat, abyste neprodělali kalhoty?
- Dobrá kampaň se dnes neobejde bez kvalitního cílení. Jaká data k cílení využít a kde je vzít?
- Pár tipů, které pomohou vaši kampaň ještě více vylepšit.
Školení je vhodné zejména pro:
- marketingové/obchodní manažery,
- majitele firem,
- junior marketingové specialisty.
Pro úspěšné absolvování kurzu nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Proč objevovat kolo, když už ho vymyslel někdo před vámi. Zrealizovat úspěšnou kampaň není žádná věda, je však nutné u plánování přemýšlet a dodržet několik základních věcí. Tento kurz vám k přípravě dobré kampaně pomůže.
Osnova kurzu
38 lekcí · 1h 25m
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyMODUL 1: Hezky od začátku
1:39
1:34
3:09
2:16

Konzultační agentura
Dobrý web je konzultační agentura pro web a internetový marketing. Pomáháme klientům navrhovat, propagovat a zlepšovat weby. … číst víceVzděláváme veřejnost formou školení, konferencí či odbornými články. www.dobryweb.cz
Hodnocení kurzu
87 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Velmi zajímavé. Děkuji.
*****
dobre zosumarizovanie marketingovych strategii, ujasnenie si niektorych nastrojov na vytvorenie reklamnej kampane. Ocenila by som viac modulovych situacii ako co vytvorit, konkretne priklady. Bolo to dost teoreticke.