Jak vybrat dobrého obchodníka
Kurzem provází KP2 Czech Republic s.r.o. a Jiří Březina
Co se v kurzu naučíte
Mnoho z Vás se jistě setkalo se situací, kdy jste měli „skvělého“ kandidáta na obchodníka. Po pohovoru s ním jste odcházeli nadšeni, podle všech indicií to měl být prodejní „superman“. Záhy po jeho přijetí však tato euforie vyprchala. Co se to stalo?
V kurzu si osvojíte
Proč „kůň“, na kterého jsme vsadili, selhal? To, co Vám nyní zmiňuji, znám velice dobře ze své předchozí praxe, kdy jsem do svého týmu několikrát přijal obchodníka, o kterém jsem byl zprvu přesvědčen, že bude „terno“, ale opak byl pravdou. A naopak, někdy jsem přijal někoho, kde jsem si nebyl jist, jak to dopadne a z tohoto člověka se vyklubal špičkový obchodník, na kterého jsem byl právem pyšný.
Tyto své zkušenosti jsem postupem doby transformoval do metody, podle které dnes vybírám obchodníky do celé řady firem. V tomto kurzu se naučíte postup, jak vést přijímací pohovor s kandidáty na obchodní pozice s cílem rozpoznat jejich skutečné kvality. Poznáte nejenom to, jak se prezentují a jak navenek komunikují, ale především jejich skutečné kompetence potřebné pro přinášení nového businessu. Tato metoda je určena speciálně pro nábor akvizičních obchodníků v segmentu B2B.
Co se v kurzu naučíte
- Ukážeme si, jaké změny se v posledních letech odehrávají na B2B trhu a jak se to promítá do požadavků na kandidáty do obchodních pozic
- Na příkladech z praxe Vám ukáži profil obchodníka, který je nejvíce úspěšný, tj. dokáže plnit prodejní cíle (nebo též, o jaký profil obchodníků je dnes na trhu největší zájem)
- Naučíte se metodu strukturovaného vedení přijímacího pohovoru s cílem minimalizovat riziko špatného výběru
- Dostanete konkrétní příklady otázek a naučíte se takto získané odpovědi správně vyhodnocovat
- Po absolvování kurzu dokážete identifikovat varovné signály v projevu kandidátů a vyhodnotit jejich význam pro Vás jakožto zaměstnavatele
Pro koho je kurz určen
Tento kurz je určen pro každého, kdo se ve vaší společnosti přímo podílí na náboru obchodníků.
- Personalisté
- Obchodní management
- Top Management
Osnova kurzu
Chyby a cena za ně
Ideální obchodník
Jak vést pohovor
Varovné signály, doporučení jak dál
Závěr

KP2 Czech Republic s.r.o.
Personálně-konzultační společnost zaměřující se na oblast B2B prodeje
Společnost KP2 pomáhá zvyšovat výkon prodejních týmů. Zaměřuje se jednak na vyhledávání špičkových … číst vícekandidátů do obchodních a s obchodem souvisejících pozic a dále na oblast prodejních procesů a strategií.

Jiří Březina
Specialista na obchod a vyhledávání kandidátů do obchodních pozic
Jiří postupně prošel všemi pozicemi v B2B prodeji, počínaje obchodním zástupcem, manažerem pro klíčové zákazníky až po … číst víceobchodního ředitele firmy s miliardovým obratem. Veškerá jeho kariéra je spojena s obchodem a jak sám říká: “obchod je jeho velkou vášní”. V roce 2008 založil společnost KP2 Czech Republic, jejímž posláním je zvyšování výkonu prodejních týmů. Jedná se především o vyhledávání špičkových kandidátů do celého spektra obchodních pozic a dále o školící a konzultační činnost. Jeho zákazníky jsou jak malé české firmy, tak nadnárodní korporace.
Hodnocení kurzu
89 %
*****
Skvely kurz!
Kurz byl přínosný, jen by pan přednášející měl odbourat výraz "vobchodníka" :)
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.