Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku
Kurzem provází Západočeská univerzita a Michal Dubec
Poznejte principy komunikace, která je v souladu s fungováním mozku, zlepšete své sebeovládání a dosáhněte většího porozumění s ostatními.
Slýcháte občas od lidí věty, které vás štvou? Stává se vám, že druzí něco slíbí, neudělají to a potom se vymlouvají? Během kurzu se naučíme na tyto a podobné situace reagovat tak, abychom neprohlubovali konflikt a zároveň vedli druhé k odpovědnosti za jejich chování. Osvojíme si konkrétní principy vědomé práce se vztahovými signály v komunikaci (nehodnotit, nevěštit, nedávat nevyžádané dobré rady, nepopírat to, jak vidí svět druzí, používat popisný jazyk a pátrat po porozumění), které snižují počet hádek a vedou druhé lidi k sebeřízení.
Obsah kurzu je vystavěn na základě poznatků o fungování mozku (práce Davida Rocka) a poznatků o fungování vztahových signálů v komunikaci (práce Paula Watzlawicka). David Rock se dlouhodobě zabývá výzkumy v oblasti reagování našeho mozku na signály, které do něj přichází. Na základě výzkumů zformuloval konkrétní doporučení, která během kurzu budeme sdílet.
Paul Watzlawick založil komunikační školu v Palo Alto. Ve svých výzkumech, které dělal mj. v rodinách a ve školách, se zaměřoval na vztahové signály v naší komunikaci. V průběhu kurzu se zaměříme nejprve na vnímání vztahových signálů v komunikaci my a druzí a později na trénink budování porozumění mezi námi a druhými na základě vědomé práce se vztahovými signály.
Kurz pomůže zlepšit naše sebeovládání v běžných situacích a usnadní porozumění mezi námi a druhými lidmi.
Cíle kurzu:
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
1) Komunikovat s lidmi způsobem, který je důrazný a při tom neohrožuje vztahy.
2) Reagovat nekonfliktním způsobem na chování druhých lidí, které je vám nepříjemné.
3) Vést druhé lidi k sebeřízení a k odpovědnosti za jejich chování.
Kurz zahrnuje:
Tento kurz obsahuje 3 moduly, ve kterých naleznete celkem 10 lekcí.
Studijní texty si můžete přečíst nebo poslechnout ve formě videí. Kurz doplňuje 5 praktických cvičení.
Během studia v kurzu se můžete zapojit do diskuse ve facebookové skupině Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku, která byla vytvořena jako komunikační prostor pro účastníky kurzu a zájemce o téma komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku.
Vysoká škola
Západočeská univerzita v Plzni (ZČU) je jedinou veřejnou vysokoškolskou institucí sídlící v Plzeňském kraji. Univerzita má v současné době devět fakult s téměř 60 katedrami a dva vysokoškolské ústavy. Více než 12 tisíc studentů si může vybrat ze široké nabídky bakalářských, magisterských a doktorských studijních programů, přičemž samozřejmostí je možnost výběru formy studia v podobě prezenční, kombinované nebo distanční.
Západočeská univerzita má významné postavení mezi univerzitami v České republice i v evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání. Naše ukotvení v tradici evropského vysokoškolského vzdělávání upevnilo na sklonku roku 2012 i získání certifikátu ECTS Label (European Credit Transfer and Accumulation System), který potvrzuje, že studijní prostředí na Západočeské univerzitě v Plzni plně odpovídá evropským standardům.
VŠ pedagog a lektor
Mgr. Michal Dubec působí 14 let ve školství (učil na základní škole a gymnáziu). Od roku 2007 přednáší na katedře pedagogiky ZČU v Plzni. Pravidelně přednáší jako host na vysokých školách (TU v Liberci, FF MU v Brně, PF JČU v Budějovicích). Specializuje se na rozvoj měkkých dovedností učitelů a ředitelů základních a středních škol v ČR (komunikace, vedení týmů, motivace).
Vytváří programy pro rozvoj lektorů neziskových organizací (LATA, CEGV Cassiopeia, TANDEM, Odyssea, Centrum pasivního domu). Lektorsky spolupracuje s celorepublikovými centry pro vzdělávání učitelů (NIDV, KVIC, ACOR). Píše skripta a pravidelně přispívá do periodik zabývajících se pedagogikou a andragogikou.
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Skvělý kurz!
Kurz má velmi dobrou myšlenku, ale přijde mi nedotažený. Líbí se mi hrané příklady, ale vyhovovalo by mi, kdyby hned po skončení ukázky bylo popsáno, co je na ní špatně, a poté se stejnými herci nahrát, jak by to mělo vypadat. A když bylo řečeno, pojďme se podívat na příklad, tak by pro mě bylo lepší kdyby příklad byl opět nahraný s herci a ne popsaný slovy, protože bych si to tak lépe představila a zapamatovala. Za mě je kurz obsahově dobrý, jen struktura a forma by mohla být lepší. I tak doporučuji shlédnout.
Díky