Kouzlo elegantního uzavření obchodu
NejprodávanějšíKurzem provází Zbyněk Rozbořil
Uzavření obchodu je podstatnou součástí celého obchodního cyklu. Někdy jsou to docela nervy jak pro zákazníka, tak i pro obchodníka.
Psychologicky je tato část nesmírně zajímavá, protože je v ní potřeba skloubit citlivost a ohleduplnost s jednoznačným tahem na branku. No a hlavně … uzavření nemusí být koncem, ale začátkem nového obchodu! Pokud se Vám podaří v zákazníkovi vytvořit skvělý pocit při uzavření obchodu, můžete vyvolat jednak navazující sérii zákazníkovy poptávky a za druhé se může zákazník stát Vaší aktivní referencí. V tomto kurzu se naučíte, co je potřeba při uzavření obchodu zohlednit, na co si dát pozor a jaké techniky můžete použít, abyste jednání dotáhli do konce.
Svět je plný skvělých nápadů, ale jen málo z nich je dotažených do konce. Svět je plný entuziastických obchodníků, kteří jsou nadšeni pocitem, který vyvolali u zákazníka … ale pak se jejich nápad tak nějak vypaří v neurčité mlze příslibů a nadějí. A z nápadu nezbyde nic, často jen rozhorčení a zklamání, z toho že “nechápu, proč si to zákazník nekoupil”. Uzavření obchodu je krásná důsledná disciplína, která nám i zákazníkovi pomáhá dotáhnout náš skvělý nápad do konkrétního konce a realizace. Společně, s dobrým pocitem, bez manipulace a tlaku
V kurzu se naučíte:
- Jaké emoce zákazník cítí v momentu uzavření obchodu.
- Jak rozpoznat uzavírací signály a jak je překlopit do uzavírací akce.
- Jak se nebát říct si o “to svoje” a jak citlivě dotáhnout celý nákupní proces do úspěšného konce.
- Jaké techniky je možné použít, když zákazník váhá nebo Vás přímo odmítá.
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektující techniky prodeje.
- Profesionály, kteří nesnáší vědomí, ze MUSÍ prodávat své služby a chtěli by se naučit, jak prodávat s minimem tlaku a s dobrým svědomím.
- Pro všechny, kteří umí zjistit potřebu, jsou nadšeni svým produktem, ale nevědí, jak celé jednání dotáhnout do konce.

Zakladatel a architekt řešení ve společnost development ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru … číst více(www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
Hodnocení kurzu
91 %
Tahle fáze uzavření obchodu bývá pro obchodníky jedna z nejtěžších, proto oceňuji, že se tomu věnuje celý kurz. Zbyněk se velmi dobře poslouchá a dává pěkné příklady.
Veľmi prínosný.
Dakujeme za cenné rady 🤗
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.