Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Leadership II: jak efektivně motivovat tým
NejprodávanějšíKurzem provází Filip Kahoun
Máte pocit, že svému týmu dáváte všechno… ale chuť do práce chybí? A klasické nástroje jako prémie nebo pochvaly přestaly fungovat? Nejste sami. Co s tím? Poznejte jak funguje motivace v moderním světě a naučte se ji řídit novými způsoby. Celý popisek
Motivace týmu už dávno není o pochvalách, odměnách a motivačních citátech.
Doba se změnila. Lidé jsou zahlcení laciným dopaminem – sociální sítě, apky, nekonečný Netflix. A výsledek? Apatie, vyhoření, frustrace.
Jako lídr je dobré pochopit, jak tenhle nový svět ovlivňuje mozek vašich lidí – i ten váš.
Z klasických motivačních triků se stala slepá ulička. Nestačí plácnout po zádech ani přitvrdit.
Potřebujete novou výbavu – psychologii motivace 21. století.
V tomto kurzu se naučíte:
- Jak funguje dopamin a proč z něj moderní svět udělal motivační jed
- Jak jako lídr „odpojit“ svůj mozek od rušivých vlivů a znovu nastartovat motivaci
- Jak pracovat s emocemi a proč se bez nich nikdo sám od sebe nerozjede
- Co všechno obsahuje motivační mapa a proč nestačí jen nadšení a tabulky
Získáte praktické rady, jak:
- Ulevit týmu od zahlcení a vrátit lidem chuť zabrat
- Budovat motivaci na hlubších základech než jen odměnách
- Vědět, kdy je čas nakopnout… a kdy radši brzdit
Začněte tam, kde to začíná – u sebe.
Protože motivovaný tým vždycky začíná u motivovaného šéfa.

Lektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
99 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Inspirujìcí a praktické. Teď ještě, jak to dostat do každého z našich manažerů. Budu to muset promyslet a probrat s šéfem. Každopádně, děkuji!
Kurz mi pomohol uvedomiť si rozdielne motivátory a demotivátory. A ako ich používať v praxi. Jednoduchý na pochopenie a skvelý pre použitie v praxi. Ďakujem.
Velmi přínosné! Děkuji!