Lepší soustředění: jak řídit svou pozornost
Kurzem provází Daniel Gamrot
Jedna věc. Soustředit se jen na jednu věc. Dodělat úkol a až pak přejít na další, zkontrolovat e-mail nebo naskočit na akutní požadavek kolegy. Pokud vám soustředění moc nejde, tenhle kurz je právě pro vás. Celý popisek
„Můžu na chvilku?” aneb kdo by neznal vyrušení kolegou.
Notifikace o novém e-mailu. Nutkání zrovna teď zkontrolovat zprávy. Odbíhající mysl, která si nečekaně vzpomene na jiný, zdánlivě důležitější úkol. Kdo občas nepřeskakuje z úkolu na úkol, ať hodí klávesnicí.
Přitom všichni tušíme, že věnovat se soustředěně jednomu úkolu nám přinese lepší výsledek, rychlejší a kvalitnější práci a ideálně i větší radost z ní. Jak ale zamezit rozptýlením, ať už z okolí nebo vlastní mysli?
Daniel Gamrot, oblíbený lektor produktivity, vás nasměruje, jak si ve světě plném vyrušení vytvořit prostor pro hlubokou, nerušenou práci. A to i bez toho, že byste se museli stát zenovým mistrem.
Zajímá vás, jak:
- Se dostat do stavu, ve kterém vás nikdo a nic neruší?
- Vám k lepšímu soustředění pomůže kuchyňská minutka?
- Naplánovaný týden vs. volné pole působnosti ovlivňují soustředění?
- Nezklamat lidi kolem a přitom stihnout všechno? (Rychlá odpověď: To nejde, ale...)
- Se rychle začít soustředit, když vám myšlenky létají sem a tam?
- Úprava pracovního stolu nebo změna prostředí pomáhají lepšímu soustředění?
Pak zbývá jediné: Vypnout notifikace, připravit si vodu a malou svačinu, přivést myšlenky jen a pouze ke kurzu a na necelou hodinu se odpojit. Trénink soustředění právě začíná.
Lektor osobní produktivity
Daniel Gamrot je lektor osobní produktivity a konzultant využití moderních digitálních nástrojů ve firmách. Každý rok projde jeho tréninkovými programy, školeními, webináři a přednáškami více než tisícovka účastníků z firem jako jsou UNIQA, Orange Slovensko, Strabag, Raiffeisenbank nebo ČEZ. S klienty pracuje na budování nových dovedností pro zvýšení produktivity práce.
93 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Vecné, stručné, výstižné....vďaka za užitočné postrehy a info.
“Skvělé, já moc děkuji za hodnocení. 🧡“
poučné
“Skvělé, díky moc za hodnocení. 🙂“
nápomocné, užitečné, aplikovatelné
“Super, díky moc, Martino. 🙂“