Úvodní stránka

Obsahová strategie III: Jak na persony

hodnocení 80 %

Kurzem provází Obsahová agentura

Cena: 290 Kč s DPH

Počet lekcí:
15

Celková délka videí:
26 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Poznejte své zákazníky a tvořte pro ně takový obsah, jaký si zamilují. Naučíte se správně ptát, sbírat data a sestavit je do fungujícího celku.

Pokud tvoříte obsah pro všechny, nezavděčíte se nikomu. Proto je důležité detailně poznat svou cílovou skupinu. Z jejich společných rysů sestavíte persony, kterou jsou nezbytnou součástí každé obsahové strategie.

Abyste vytvořili kvalitní persony, musíte se vypravit do terénu. Informace přímo od vašich zákazníků jsou nenahraditelné. V kurzu se dozvíte, jaké výzkumné metody zvolit a jak data zpracovat do person.

Konkrétně se dozvíte:

  • Co je a co není persona
  • Kdy nemá smysl tvořit persony
  • Jaké výzkumné metody zvolit
  • Jak sehnat vhodné respondenty
  • Na co se cílové skupiny zeptat
  • Jak správně formulovat otázky
  • Jak vytvořit personu

Pro koho je kurz určený?

  • Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
  • Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
  • Pro všechny, kteří potřebují udělat výzkum mezi zákazníky
  • Pro všechny, kdo tvoří marketingové persony
  • Pro manažery firem, kteří si nechávají zpracovat obsahovou strategii

Chcete tvořit obsah snáze a efektivněji? V tom případě potřebujete persony. Díky nim přesně víte, na co vaše cílová skupina slyší a z čeho má strach. Všechny tyto poznatky při tvorbě obsahu maximálně zužitkujete.

Připraveni? Pojďte zjistit, jak správně vytvořit personu.

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura

Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst více fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

MODUL 1: Úvod a pořádek v pojmech


3:16


1:53


1:21


MODUL 2: Jak získat data


2:55


2:06


MODUL 3: Jak se správně ptát


1:37


2:43


2:27


2:14


MODUL 4: Sestavujeme personu


2:41


1:12


0:57



MODUL 5: Závěrečné shrnutí a test


1:22



Celková délka videí

26 min

Hodnocení kurzu

80 %
1 hodnocení

Kupte si kurz a buďte první, kdo přidá recenzi.