Obsahová strategie III: Jak na persony
Kurzem provází Obsahová agentura
Cena: 299 Kč s DPH
Novoroční sleva -50 %: 149 Kč s DPH
Platí do 30. 1. 2021
Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup
Co se v kurzu naučíte
Poznejte své zákazníky a tvořte pro ně takový obsah, jaký si zamilují. Naučíte se správně ptát, sbírat data a sestavit je do fungujícího celku.
V kurzu si osvojíte
Obsahový marketingPokud tvoříte obsah pro všechny, nezavděčíte se nikomu. Proto je důležité detailně poznat svou cílovou skupinu. Z jejich společných rysů sestavíte persony, kterou jsou nezbytnou součástí každé obsahové strategie.
Abyste vytvořili kvalitní persony, musíte se vypravit do terénu. Informace přímo od vašich zákazníků jsou nenahraditelné. V kurzu se dozvíte, jaké výzkumné metody zvolit a jak data zpracovat do person.
Konkrétně se dozvíte:
- Co je a co není persona
- Kdy nemá smysl tvořit persony
- Jaké výzkumné metody zvolit
- Jak sehnat vhodné respondenty
- Na co se cílové skupiny zeptat
- Jak správně formulovat otázky
- Jak vytvořit personu
Pro koho je kurz určený?
- Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
- Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
- Pro všechny, kteří potřebují udělat výzkum mezi zákazníky
- Pro všechny, kdo tvoří marketingové persony
- Pro manažery firem, kteří si nechávají zpracovat obsahovou strategii
Chcete tvořit obsah snáze a efektivněji? V tom případě potřebujete persony. Díky nim přesně víte, na co vaše cílová skupina slyší a z čeho má strach. Všechny tyto poznatky při tvorbě obsahu maximálně zužitkujete.
Připraveni? Pojďte zjistit, jak správně vytvořit personu.
Osnova kurzu
MODUL 1: Úvod a pořádek v pojmech
3:16
1:21
MODUL 2: Jak získat data
2:06
MODUL 3: Jak se správně ptát
1:37
2:43
2:27
9. Dotazník
2:14
MODUL 4: Sestavujeme personu
2:41
1:12
0:57
MODUL 5: Závěrečné shrnutí a test
14. Závěrečné video
1:22
15. Závěrečný test

Obsahová agentura
Obsahová agentura
Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o … číst vícefungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
Hodnocení kurzu
87 %
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.