Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Obsahová strategie III: Jak na persony
Kurzem provází Obsahová agentura
Poznejte své zákazníky a tvořte pro ně takový obsah, jaký si zamilují. Naučíte se správně ptát, sbírat data a sestavit je do fungujícího celku.
Pokud tvoříte obsah pro všechny, nezavděčíte se nikomu. Proto je důležité detailně poznat svou cílovou skupinu. Z jejich společných rysů sestavíte persony, kterou jsou nezbytnou součástí každé obsahové strategie.
Abyste vytvořili kvalitní persony, musíte se vypravit do terénu. Informace přímo od vašich zákazníků jsou nenahraditelné. V kurzu se dozvíte, jaké výzkumné metody zvolit a jak data zpracovat do person.
Konkrétně se dozvíte:
- Co je a co není persona
- Kdy nemá smysl tvořit persony
- Jaké výzkumné metody zvolit
- Jak sehnat vhodné respondenty
- Na co se cílové skupiny zeptat
- Jak správně formulovat otázky
- Jak vytvořit personu
Pro koho je kurz určený?
- Pro každého, kdo se pouští do své první obsahové strategie
- Pro všechny, kteří se chtějí v tvorbě obsahových strategií zlepšit
- Pro všechny, kteří potřebují udělat výzkum mezi zákazníky
- Pro všechny, kdo tvoří marketingové persony
- Pro manažery firem, kteří si nechávají zpracovat obsahovou strategii
Chcete tvořit obsah snáze a efektivněji? V tom případě potřebujete persony. Díky nim přesně víte, na co vaše cílová skupina slyší a z čeho má strach. Všechny tyto poznatky při tvorbě obsahu maximálně zužitkujete.
Připraveni? Pojďte zjistit, jak správně vytvořit personu.

Obsahová agentura
Obsahová agentura se specializuje na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 15 lidech se stará o fungující obsah desítkám klientů od Home Creditu přes CZC.cz po Jablotron. Vedle tvorby obsahu a obsahových strategií se věnuje školením a konzultacím - zejména mezi technologickými startupy v Jihomoravském inovačním centru. O své know-how se pravidelně dělí také na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
85 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
******
Obsahově celkem vyvážené a kvalitní, akorát by slečna mohla přestat šermovat těma rukama :)