Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Osobní marketing I.: Jak si vybudovat pozitivní image
NejprodávanějšíKurzem provází Filip Kahoun
Budování osobní image není jen oblíbenou hříčkou ze světa celebrit. Týká se doslova každého z nás. To, jak nás ostatní vnímají a jak o nás mluví, totiž velmi silně ovlivňuje náš osobní úspěch. Celý popisek
Lidé, kteří vědí, jak ovládat svou image, obvykle sbírají spoustu bodů v kariérním i soukromém životě.
Každý člověk se podvědomě snaží zanechávat ten nejlepší dojem. Máme totiž v sobě hluboce zakořeněnou touhu po uznání ostatních lidí. Děláme to však často metodou pokus-omyl, aniž bychom tušili, co doopravdy zabírá. Přitom stačí znát několik základních principů, které mohou výrazně vylepšit naši společenskou pověst a posílit naši osobní značku.
V první části této minisérie na téma osobního marketingu se zaměříme právě na to, jak vzniká naše společenská image, co ji utváří a jak se dá měnit.
Tento kurz vám nabídne praktický návod na to, jak:
- zjistit základní profil a identitu vaší osobní značky
- najít vaši konkurenční výhodu
- zvýšit vaše osobní charisma
- pracovat se svým vzhledem a využívat principu „obal prodává“
- postavit svůj silný osobní příběh
Pro koho je kurz určen?
- Pro všechny, kteří se chtějí umět dobře prodat.
- Pro každého, komu není lhostejno, jak působí na druhé.
- Pro ty, kdo chtějí proniknout do tajů osobního marketingu
Naše osobní image je jednou z nejcennějších věcí, které v životě máme. Dobrou zprávou je, že ji můžeme z velké části ovládat. Máme zkrátka možnost rozhodnout se, jaký dojem zanecháme. Naučte se, jak pracovat s image vaší osobní značky, aby ona zase na oplátku pracovala pro vás!
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné18 lekcí · 1:13 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
94 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Trefne spracovany a zaroven velmi putavo a vecne predneseny kurz. Dakujem.
Zaujimave prepojenie znalosti o marketingu znacky so schopnostou sa predat. Rozhodne dobre investovany cas.
Zajímavě podané, není nudné