Osobní marketing II.: Jak se úspěšně prodat v práci
NejprodávanějšíKurzem provází Filip Kahoun
Dobrá práce, která není dobře prodána, jako by ani neexistovala. Většina z nás však není zvyklá dělat si okázalou reklamu. Odvádíme mlčky kvalitní práci, věnujeme jí spoustu času, ale nikdo o tom pořádně neví. Celý popisek
Takže plat nic moc a vyhlídky na kariérní růst jakbysmet. Co tedy dělat, abychom se dokázali v našem zaměstnání lépe prodat a dosáhli ocenění?
Je téměř uměním dělat si reklamu, která dobře funguje, a přitom nepůsobí jako bohapustá samochvála (s nepěkným odérem). V první řadě platí, že vaším nejlepším marketingem je ten, který vám dělají ostatní. A když k tomu ještě dokážete přidat nenásilnou sebeprezentaci, úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.
V druhé části této minisérie na téma osobního marketingu se zaměříme právě na to, jak si snadno zajistíte, aby vás propagovali ostatní a jak tento „hygienický základ“ osobního marketingu navíc korunovat vlastní, chytrou reklamou.
Tento kurz vám nabídne praktický návod na to, jak:
- se prezentovat na trhu práce
- se prodat na přijímacím pohovoru
- vypadají základy osobního marketingu v každém zaměstnání
- prodávat dovnitř firmy své úspěchy a jak prosadit zajímavé nápady
- se vyhnout největším zabijákům pracovní reputace
- vyrobit během pár minut profesionální prezentaci
Pro koho je kurz určen?
- pro všechny, kteří se chtějí dobře prodat ve svém zaměstnání
- pro každého, komu záleží na kariérním a platovém postupu
- pro ty, kdo chtějí proniknout do tajů osobního marketingu
Už dávno neplatí, že kvalitní zboží nepotřebuje žádnou reklamu. V dnešním informačním smogu potřebuje reklamu každý produkt, služba nebo člověk. Naučte se, jak si dělat v práci dobrou reklamu, aby se vám dostalo náležitého uznání! Platově, kariérně i reputačně…
Osnova kurzu
13 lekcí · 1h 20m
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Lektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal … číst vícedoktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
Hodnocení kurzu
94 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Velmi dobre a uzitocne!
Viem to aj realne pouzit pre svoj uspech a zviditelnenie sa.
Naozaj super, odporucam kazdemu co hlada "navod" ako sa predat !
Filipa na seduo sleduji přes rok a je to jeden z mých oblíbených lektorů... byla jsem přesně typ člověka, který se domnívá, že stačí tvrdě pracovat a úspěch, kariérní růst a lepší hodnocení se dostaví samo....jenže ono to opravdu tak nefunguje a je třeba si pomoct. Jedním z mých kroků v tomto roce je se posunout a zapracovat na své prezentaci, networkingu a zviditelnění se, nechat objevit ostatní, že jsem kvalitní a nenechávat si to pro sebe. Filipe moc díky za krásně zpracovaný kurz, opět jsem nadšená... ted si jdu pročíst ukázky Vašich knih "Boj o pozornost" a následně si udělám povánočního Ježíška za cestou k lepší sebeprezentaci.
“Olgo, moc díky za milá slova, jsem upřímně rád, že Vás mé kurzy inspirují! A držím palce při budování vlastní značky:-)“
Jasné, názorné, informačně nabité. Děkuji