Osobní marketing II.: Jak se úspěšně prodat v práci
Kurzem provází Filip Kahoun
Co se v kurzu naučíte
Dobrá práce, která není dobře prodána, jako by ani neexistovala. Většina z nás však není zvyklá dělat si okázalou reklamu. Odvádíme mlčky kvalitní práci, věnujeme jí spoustu času, ale nikdo o tom pořádně neví.
V kurzu si osvojíte
Takže plat nic moc a vyhlídky na kariérní růst jakbysmet. Co tedy dělat, abychom se dokázali v našem zaměstnání lépe prodat a dosáhli ocenění?
Je téměř uměním dělat si reklamu, která dobře funguje, a přitom nepůsobí jako bohapustá samochvála (s nepěkným odérem). V první řadě platí, že vaším nejlepším marketingem je ten, který vám dělají ostatní. A když k tomu ještě dokážete přidat nenásilnou sebeprezentaci, úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.
V druhé části této minisérie na téma osobního marketingu se zaměříme právě na to, jak si snadno zajistíte, aby vás propagovali ostatní a jak tento „hygienický základ“ osobního marketingu navíc korunovat vlastní, chytrou reklamou.
Tento kurz vám nabídne praktický návod na to, jak:
- se prezentovat na trhu práce
- se prodat na přijímacím pohovoru
- vypadají základy osobního marketingu v každém zaměstnání
- prodávat dovnitř firmy své úspěchy a jak prosadit zajímavé nápady
- se vyhnout největším zabijákům pracovní reputace
- vyrobit během pár minut profesionální prezentaci
Pro koho je kurz určen?
- pro všechny, kteří se chtějí dobře prodat ve svém zaměstnání
- pro každého, komu záleží na kariérním a platovém postupu
- pro ty, kdo chtějí proniknout do tajů osobního marketingu
Už dávno neplatí, že kvalitní zboží nepotřebuje žádnou reklamu. V dnešním informačním smogu potřebuje reklamu každý produkt, služba nebo člověk. Naučte se, jak si dělat v práci dobrou reklamu, aby se vám dostalo náležitého uznání! Platově, kariérně i reputačně…
Osnova kurzu
NEŽ ROZJEDEME SVÉ PRACOVNÍ PR…
JAK SI DĚLAT V PRÁCI DOBROU REKLAMU
8:50
TAJEMSTVÍ PROFESIONÁLNÍCH PREZENTACÍ
6:21
4:45
7:39
SHRNUTÍ A ZÁVĚR

Filip Kahoun
Lektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal … číst vícedoktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
Hodnocení kurzu
94 %
Zaujímavé a cenné rady a informácie. Dúfam, že ich využijem v mojom pracovnom živote.
Kurz se mi líbil. Zajímavé téma, sympatický lektor, prima podání.
Hezky zpracovaný kurz, šikovné tipy. Určitě se mrknu i na další kurzy pana lektora!
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.