Osobní marketing II.: Jak se úspěšně prodat v práci

Nejprodávanější

Kurzem provází  Filip Kahoun

Vhodné k poslechu

Dobrá práce, která není dobře prodána, jako by ani neexistovala. Většina z nás však není zvyklá dělat si okázalou reklamu. Odvádíme mlčky kvalitní práci, věnujeme jí spoustu času, ale nikdo o tom pořádně neví. Celý popisek

1 590 Kč s DPH

Celková délka

1:19 hod

Počet lekcí

13

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Takže plat nic moc a vyhlídky na kariérní růst jakbysmet. Co tedy dělat, abychom se dokázali v našem zaměstnání lépe prodat a dosáhli ocenění?

Je téměř uměním dělat si reklamu, která dobře funguje, a přitom nepůsobí jako bohapustá samochvála (s nepěkným odérem). V první řadě platí, že vaším nejlepším marketingem je ten, který vám dělají ostatní. A když k tomu ještě dokážete přidat nenásilnou sebeprezentaci, úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.

V druhé části této minisérie na téma osobního marketingu se zaměříme právě na to, jak si snadno zajistíte, aby vás propagovali ostatní a jak tento „hygienický základ“ osobního marketingu navíc korunovat vlastní, chytrou reklamou.


Tento kurz vám nabídne praktický návod na to, jak:

  • se prezentovat na trhu práce
  • se prodat na přijímacím pohovoru
  • vypadají základy osobního marketingu v každém zaměstnání
  • prodávat dovnitř firmy své úspěchy a jak prosadit zajímavé nápady
  • se vyhnout největším zabijákům pracovní reputace
  • vyrobit během pár minut profesionální prezentaci

Pro koho je kurz určen?

  • pro všechny, kteří se chtějí dobře prodat ve svém zaměstnání
  • pro každého, komu záleží na kariérním a platovém postupu
  • pro ty, kdo chtějí proniknout do tajů osobního marketingu

Už dávno neplatí, že kvalitní zboží nepotřebuje žádnou reklamu. V dnešním informačním smogu potřebuje reklamu každý produkt, služba nebo člověk. Naučte se, jak si dělat v práci dobrou reklamu, aby se vám dostalo náležitého uznání! Platově, kariérně i reputačně…

Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Filip Kahoun

Lektor leadershipu a osobního marketingu

Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“. 

Hodnocení kurzu

94 %

441 hodnocení
338x
79x
19x
3x
2x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Michaela M. K.

Super, ďakujem


Jiří V.

Velice poučné a poutavé


Kateřina T.

Zajímavé informace podané srozumitelnou formou, praktická ukázka obsluhy powerpointu je příjemný bonus. Chyběla mi ovšem pasáž věnovaná tomu, co dělat a jak prezentovat negativní výsledky

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.