Péče o síť kontaktů a základní principy prorůstání do organizace
Kurzem provází Zbyněk Rozbořil
Co se v kurzu naučíte
Péče o síť kontaktů je nenápadnou, preventivní a mimořádně důležitou obchodní disciplínou. Lidé, kteří umí pozorně a systematicky pečovat o své zákazníky, si mohou vybudovat nesmírně produktivní okruh věrných klientů.
V kurzu si osvojíte
A pomocí pečlivé péče o ně se mohou dostat do pozice, kdy nemusí dělat aktivní prodej, ale prodávájí pomocí skvěle vybudované reference. Jedno zlatých pravidel obchodu říká, že péče o stávajícího zákazníka je finančně a energeticky výhodnější než zběsilé lovení nových kontaktů. V tomto kurzu si ukážeme klíčová doporučení pro dlouhodobou péči o klienta.
Po světě chodí tolik zajímavých lidí! Jen pomyslete na to, jaký benefit by to pro Vás mělo, pokud byste se dokázali propojit se všemi pro Vás zajímavými lidmi. Dovedete si představit to množství inspirace? Pojďte v tomto kurzu pochopit hlavní principy budování sítě (networkingu) a péče o kontakty. Najdete zde několik praktických návodů na to, jak kontakt navázat a jak o něj pečovat. Pevně doufáme, že se Vám podaří na základě uvedených rad a doporučení vybudovat síť, která bude fungovat nejen obchodně, ale hlavně lidsky. Síť, který bude plná pozitivní a inspirující energie!
V kurzu se naučíte:
- Jak navázat první kontakt se zákazníkem a jak o něj dále pečovat
- Jaká jsou praktická doporučení pro péči o vztah s klientem
- Jak nehrát v prodeji na jednu kartu, ale prorůst do celé organizace
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektujíci techniky prodeje
- Profesionály, kteří chtějí prorůst to organizační struktury zákazníka a kteří chtějí rozšířit svou síť kontaktů u zákazníka a systamatičtěji pečovat o celou společnost, se kterou obchodují
- Pro ty, kteří chtějí zvládnout navazování prvního kontaktu a zlepšit se v dovednostech budování sítě, tzv. networkingu
Osnova kurzu
Úvod do networkingu
Jdeme na to - začínáme budovat svůj network!
Jak prolomit ledy a navázat první kontakt?
Vytváření prostoru pro spolupráci
Frekvence a pravidelnost v oprašování vztahu
Jak to dělám já?
Závěr

Zbyněk Rozbořil
zakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru … číst více(www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
Hodnocení kurzu
90 %
ok
******
přehledný, inspirativní dobře strukturovaný
Alice Hamáčková
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.