Praktická cesta k inovacím
Kurzem provází Ján Uriga
Ne každý může vymýšlet a projektovat lety na Mars. I tak můžete ve vaší firmě vytvořit prostředí vstřícné novým a smysluplným byznys nápadům. Vlastně nejen nápadům, ale i jejich zhmotnění a monetizaci. Celý popisek
Podle studií Harvardské univerzity jsou inovace nejklíčovějším motorem firem. Přitom jen polovina firem je zajedno v tom, co vlastně za inovace považuje. Chybí momentum. Kurz momentum nastartuje.
Naučíte se:
- Vymezení obsahu slova inovace, změna, reinvence, nápad, objev. Jaké typy inovací existují a jaké jsou jejich charakteristiky.
- Jak vznikají inovace. Přehled funkčních algoritmů na cestě k inovacím, které budou představené na konkrétních pozitivních i neúspěšných příkladech.
- Edison vs da Vinci. Kreativec vs. inovátor. Jaký je rozdíl v uvažování a rozhodování dvou typů lidí a který je pro inovace potřebnější, když si můžete dovolit jen jednoho.
- Techniky na tvorbu dobrých a úspěšných inovací. Kuchařka dobrých návyků a způsoby, jak je dostat do rutinního používání.
- Jak generovat inovace bez peněz a s lidmi, kteří nemají čas.
- Jak rozpohybovat „průměrnou firmu”.
- Měření inovací a jejich dopadu. Jak zjistím, že mám nápad opustit a kdy naopak se do něj pustit naplno.
- Firemní inovační kultura - které dimenze kultury jsou pro inovace klíčové a které stačí mít na průměrné úrovni.
- Inovační mýty: Jak nedělat věci, které nefungují, protože to jsou ověřené blbosti.
Cílem kurzu je:
- naučit se fakta o inovacích
- porozumět procesům za úspěšnou inovací
- odhalit cestu ke zlepšní osobních kreativních a inovačních návyků
- jak řídit tým, který je na cestě k inovacím
Kurz je určený:
- všem, kteří to se svojí firmou a zákazníkem myslí vážně a chtějí inovací řešit nějaký problém.

Specialista inovací a řízení změn
Asertivní optimista zaměřený na change management a inovace. Věřím v model bionic organisation, ve kterém moderní technologie spolupracují s člověkem na vytvoření řešení zlepšujících kvalitu života. Mám možnost prakticky denně zužitkovat svoje PhD. studium psychologie v oblasti rozhodovacích procesů lídrů, například v aplikaci behaviorální ekonomie. Vyhledávám možnosti objevovat nová místa kultury, které obohacují zaběhnuté pohledy. Spojit se můžeme třeba přes můj Linkedin.
88 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Zajímavé. Zbytečně moc speciálních business výrazů.
“Dakujem za reakciu Alesi. Ano, je dobre si uvedomit, ze vsetko s mierou. Prajem uspech s inovaciami.“
Velmi motivující, srozumitelně vysvětlující se zájmem o pochopení posluchačem.
“Dekuji ze recenzi a usili venovanemu popsani vasi zkusenosti s kurzem. Preju hodne odvahy a vytrvalosti v prenosu do praxe.“
Moc pěkný kurz, srozumitelně vysvětlený a mnoho příkladu
“Dekuji. Velmi si vazim ohodnoceni uzitecnosti. Preji hodne inovacni radosti a uspechu.“