Průvodce marketingem na sociálních sítích
Kurzem provází Simona Kubán Slovensky
Co se v kurzu naučíte
Sociální sítě umí dělat dobrý marketing. Je to efektivní způsob, jak zasáhnout své zákazníky. Jen to musíte dělat správně. Naučte se, co dělat a čemu se vyhnout, aby to na vašich sítích žilo.
V kurzu si osvojíte
Jaká sociální síť je vhodná pro prezentaci a komunikaci vaší firmy? Pro koho vytvářet obsah? Jak si vytvořit strategii? Co na sítích dělat a čemu se naopak vyhnout?
Bez ohledu, kde se rozhodnete komunikovat, stále platí jistá pravidla, která zaručují úspěch na každé sociální síti a stejně tak i zaručené propadáky. V tomto kurzu si ukážeme tipy na to, jak využít sociální sítě na maximum.
V kurzu se naučíte:
- Co a jak komunikovat na různých sociálních sítích?
- Jak si vytvořit strategii na sociálních sítích?
- Jak zaujmout a získat pozornost?
- Jak si definovat cílovou skupinu?
- K čemu je dobrý média plán?
- Která čísla jsou důležitá při vyhodnocení aktivit na sítích?
Kurz je určený pro:
- všechny, kteří chtějí zlepšit online marketing na sociálních sítích
- každého, kdo chce lépe propagovat svou firmu či sám sebe
- začínající a juniorní marketingové specialisty
- marketingové/obchodní manažery
Osnova kurzu

Simona Kubán
specialistka na prodejní psychologie v onlinu
Simona je specialistka na prodejní psychologii v onlinu a podniká v digitálním marketingu. V roce 2015 založila digitální agenturu, … číst vícekterá zfúzovala s agenturou SCR interactive. Simona je v současnosti výkonnou ředitelkou SCR interactive. Společnost působí přes 13 let v oblasti digitálního marketingu. SCR pracovalo na celé řadě dlohodobých kampaní např. pro Hewlett Packard, Exisport, Amundsen, Heineken, Kinekus, ABB a další. https://www.scrinteractive.sk
Hodnocení kurzu
92 %
Perfektní, interaktivní, zábavné. Děkuji 🙏
Skvělé a srozumitelné, velmi příjemná lektorka.
Jasně a srozumitelně podané informace, doporučuji ke studiu, děkuji za tento kurz :-)
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.