Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku
NejprodávanějšíKurzem provází Petra Větrovská
Naučte se propagovat svou firmu, produkty a služby pomocí PPC reklamy ve vyhledávání na Googlu a v Seznamu.
Oslovit zákazníka přesně ve chvíli, kdy vyhledává produkt nebo službu, se stalo pro většinu velkých i malých firem nepostradatelnou součástí marketingu. Umět správně zacílit právě ty zákazníky, kteří s největší pravděpodobností nakoupí, maximalizovat počet objednávek a neprodělat na tom kalhoty, ale není úplně triviální.
V kurzu se seznámíte s PPC reklamou, jejími principy a potřebnými postupy k tomu, abyste dokázali nastavit a spustit jednoduchou kampaň ve vyhledávání v Google Ads a v Skliku.
Kurz je určen každému, kdo s PPC reklamou začíná, chce proniknout hlouběji nebo již základní kampaně spravuje, ale přeci jen má určité nejasnosti v základech. Dozvíte se:
- jaké jsou principy a výhody PPC reklamy ve vyhledávání,
- jak zvolit relevantní klíčová slova,
- jak psát reklamní texty,
- kolik PPC reklama stojí a jak nastavit ceny a rozpočty,
- jak založit účet a kampaň v Google Ads a Skliku,
- jak reklamu měřit a vyhodnotit,
- jak se vypořádat s nejčastějšími problémy po spuštění kampaně.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné19 lekcí · 1:11 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyPPC specialistka
Petra nasbírala zkušenosti v předních českých SEM agenturách. Od roku 2012 se na volné noze specializuje na správu kampaní v Google Ads a Skliku pro e-commerce klienty. Vytváří i nezávislé strategické audity PPC kampaní k nalezení příležitostí a rezerv. Je autorkou rozsáhlého online průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.
95 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Pre začiatočníka perfektné. Obsahuje všetko, čo som čakala. Veľmi príjemný prejav p. Větrovskej.
Výborná lektorka!
Pěkný kurz s praktickými ukázkami. Jen je škoda, že rozhraní Google Ads už vypadá jinak.