Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku
Kurzem provází Petra Větrovská
Cena: 799 Kč s DPH
Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup
Co se v kurzu naučíte
Naučte se získat zákazníky z vyhledávačů!
V kurzu si osvojíte následující kompetence
Marketing onlineOslovit zákazníka přesně ve chvíli, kdy vyhledává produkt nebo službu, se stalo pro většinu velkých i malých firem nepostradatelnou součástí marketingu. Umět správně zacílit právě ty zákazníky, kteří s největší pravděpodobností nakoupí, maximalizovat počet objednávek a neprodělat na tom kalhoty, ale není úplně triviální.
V kurzu se seznámíte s PPC reklamou, jejími principy a potřebnými postupy k tomu, abyste dokázali nastavit a spustit jednoduchou kampaň ve vyhledávání v Google AdWords a v Skliku.
Kurz je určen každému, kdo s PPC reklamou začíná, chce proniknout hlouběji nebo již kampaně spravuje, ale přeci jen má určité nejasnosti v základech. Dozvíte se:
- jak přemýšlet nad přípravou PPC kampaně,
- jak zvolit relevantní klíčová slova,
- jak psát reklamní texty,
- jak nastavit ceny a rozpočty,
- jaké nástroje a funkce Google AdWords a Skliku potřebujete využít,
- jak reklamu měřit a vyhodnotit,
- jak se vypořádat s nejčastějšími problémy.
Upozornění: Tento kurz byl natočen v září 2015. Přestože principy PPC reklamy zůstávají stejné, mohlo se mezitím změnit webové prostředí i některé funkce používaných aplikací a ne vše tedy musí odpovídat dnešnímu stavu.
Osnova kurzu
Principy PPC reklamy
4:57
2:24
2:24
Klíčová slova
5:21
3:35
Reklamní texty
3:25
3:09
2:16
Výkon reklamy
10. Cena za proklik
3:02
4:05
3:09
2:47
Jak na to: praktické ukázky v nastavení PPC
14. Založení účtu
2:23
2:12
16. Měření konverzí
2:38
5:35
Shrnutí a závěrečný test
18. Shrnutí
19. Závěrečný kvíz

Petra Větrovská
PPC specialistka
Petra nasbírala zkušenosti v předních českých SEM agenturách. Od roku 2012 se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce … číst víceklienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů. Působí jako Google Certified Trainer, školí pracovníky agentur v certifikační akademii Google AdWords a přednáší o PPC reklamě na VŠE. Je autorkou online průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.
Hodnocení kurzu
89 %
Spousta zajímavých informací, nicméně bych uvítal více praktických ukázek. Těch je skutečně málo a jsou ukázany velmi stručně
Kurz byl pěkný co se týče úplně základních informací. Nicméně by to opravdu chtělo i více praktických ukázek. Pro úplné začátečníky, nebo pro ty, kteří si už trochu úplné základy pročetli, by byly praktické ukázky dobré. Chtělo by to například celým kurzem postupně vytvořit nějakou ucelenou kampaň, na které by si vše začátečník dokázal lépe představit. Chtělo by to například prakticky ukázat, kolik například kampaní vytvořit, jak je všechny nejlépe pojmenovat, kolik sestav vytvořit a jak je pojmenovat atd. Za mě se jednalo o docela drahý kurz, kde jsem se toho až tak moc nedozvěděla a bez praktických ukázek. Stejně jsem si potom sama musela pročíst ještě všechny jednotlivé lekce od lektorky na jejích stránkách zaklik.cz.
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.