Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku

hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Kurzem provází Petra Větrovská

Cena: 799 Kč s DPH

Počet lekcí:
19
Celková délka videí:
55 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Koupit kurz

Co se v kurzu naučíte

Naučte se získat zákazníky z vyhledávačů!

V kurzu si osvojíte následující kompetence

Marketing online

Oslovit zákazníka přesně ve chvíli, kdy vyhledává produkt nebo službu, se stalo pro většinu velkých i malých firem nepostradatelnou součástí marketingu. Umět správně zacílit právě ty zákazníky, kteří s největší pravděpodobností nakoupí, maximalizovat počet objednávek a neprodělat na tom kalhoty, ale není úplně triviální.

V kurzu se seznámíte s PPC reklamou, jejími principy a potřebnými postupy k tomu, abyste dokázali nastavit a spustit jednoduchou kampaň ve vyhledávání v Google AdWords a v Skliku.

Kurz je určen každému, kdo s PPC reklamou začíná, chce proniknout hlouběji nebo již kampaně spravuje, ale přeci jen má určité nejasnosti v základech. Dozvíte se:

  • jak přemýšlet nad přípravou PPC kampaně,
  • jak zvolit relevantní klíčová slova,
  • jak psát reklamní texty,
  • jak nastavit ceny a rozpočty,
  • jaké nástroje a funkce Google AdWords a Skliku potřebujete využít,
  • jak reklamu měřit a vyhodnotit,
  • jak se vypořádat s nejčastějšími problémy.
     

Upozornění: Tento kurz byl natočen v září 2015. Přestože principy PPC reklamy zůstávají stejné, mohlo se mezitím změnit webové prostředí i některé funkce používaných aplikací a ne vše tedy musí odpovídat dnešnímu stavu. 

Osnova kurzu

Principy PPC reklamy





Klíčová slova





Reklamní texty





Výkon reklamy






Jak na to: praktické ukázky v nastavení PPC






Shrnutí a závěrečný test


příloha


Celková délka videí
55 min
Petra Větrovská

Petra Větrovská

PPC specialistka

Petra nasbírala zkušenosti v předních českých SEM agenturách. Od roku 2012 se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce číst víceklienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů. Působí jako Google Certified Trainer, školí pracovníky agentur v certifikační akademii Google AdWords a přednáší o PPC reklamě na VŠE. Je autorkou online průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Všechny kurzy lektora Petra Větrovská

Hodnocení kurzu

89 %

hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
71 hodnocení
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
38x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
28x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
5x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
0x
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná
0x

Denisa Košová
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná


Jaroslav Rumánek
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Spousta zajímavých informací, nicméně bych uvítal více praktických ukázek. Těch je skutečně málo a jsou ukázany velmi stručně


Jana Hovězáková
hvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáhvězda hodnocení vyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněnáStar_Strokedhvězda hodnocení nevyplněná

Kurz byl pěkný co se týče úplně základních informací. Nicméně by to opravdu chtělo i více praktických ukázek. Pro úplné začátečníky, nebo pro ty, kteří si už trochu úplné základy pročetli, by byly praktické ukázky dobré. Chtělo by to například celým kurzem postupně vytvořit nějakou ucelenou kampaň, na které by si vše začátečník dokázal lépe představit. Chtělo by to například prakticky ukázat, kolik například kampaní vytvořit, jak je všechny nejlépe pojmenovat, kolik sestav vytvořit a jak je pojmenovat atd. Za mě se jednalo o docela drahý kurz, kde jsem se toho až tak moc nedozvěděla a bez praktických ukázek. Stejně jsem si potom sama musela pročíst ještě všechny jednotlivé lekce od lektorky na jejích stránkách zaklik.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.