Úvodní stránka

Základy PPC reklamy v AdWords a Skliku

hodnocení 92 %

Kurzem provází Petra Větrovská

Cena: 790 Kč s DPH

Počet lekcí:
19

Celková délka videí:
55 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Naučte se získat zákazníky z vyhledávačů!

Oslovit zákazníka přesně ve chvíli, kdy vyhledává produkt nebo službu, se stalo pro většinu velkých i malých firem nepostradatelnou součástí marketingu. Umět správně zacílit právě ty zákazníky, kteří s největší pravděpodobností nakoupí, maximalizovat počet objednávek a neprodělat na tom kalhoty, ale není úplně triviální.

V kurzu se seznámíte s PPC reklamou, jejími principy a potřebnými postupy k tomu, abyste dokázali nastavit a spustit jednoduchou kampaň ve vyhledávání v Google AdWords a v Skliku.

Kurz je určen každému, kdo s PPC reklamou začíná, chce proniknout hlouběji nebo již kampaně spravuje, ale přeci jen má určité nejasnosti v základech. Dozvíte se:

  • jak přemýšlet nad přípravou PPC kampaně,
  • jak zvolit relevantní klíčová slova,
  • jak psát reklamní texty,
  • jak nastavit ceny a rozpočty,
  • jaké nástroje a funkce Google AdWords a Skliku potřebujete využít,
  • jak reklamu měřit a vyhodnotit,
  • jak se vypořádat s nejčastějšími problémy.
Petra Větrovská

Petra Větrovská

PPC specialistka

Petra nasbírala zkušenosti v předních českých SEM agenturách. Od roku 2012 se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce … číst více klienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů. Působí jako Google Certified Trainer, školí pracovníky agentur v certifikační akademii Google AdWords a přednáší o PPC reklamě na VŠE. Je autorkou online průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

Hodnocení kurzu

92 %
43 hodnocení

Michal Hladký

Super kurz pro začátečníky s reklamou.


Jiří Schlinger

Pěkná, chytrá, srozumitelné a přínosné - maximální hodnocení


Jiří Dolejší

Fajn navod pro zacatecniky...diky


Dominika Indrová

Ukázal základy, snadno pochopitelný. Vhodné pro někoho bez zkušeností.
Mám za to, že v jedné ze závěrečných otázek je chyba.


Luboš Melichar

Prosil bych více praktických ukázek, spíše než záběr na obličej, záběr na obrazovku, na které je daná aktivita popisována, nebo alespoň prostřihy. Jinak kurz hezky odsýpá, chybí více praktických příkladů, ne jen jeden, či dva.


Míša Ondráčková

Perfektní. Jsem spokojená a doufám v pokračování.


Jiřina Kunešová

Kurz je srozumitelný a pochopitelný. Mohlo by být více praktických ukázek, pro lepší orientaci a představu.


Jakub Vybihal

Hodnotím, jako přínosný :)


Aleš Lulák

Lektor se zdá být skvělý v oboru, praktické použítí se mi zdále poněkud nepřehledné. Trošku bych ho natáhl a ukázal i případnou realnou případovou studii s realnými daty a průběhem kampaní


Blanka Marosi

Kurzu:
+ rychly prehled a orientace se v PPC
+ mela jsem kurz hotovy za den
+ rozumim vice polozkam, ktere musim zadavat a co nimi pak v zobrazovani ovlivnuji

- zasekavala se mi videa,
- chybely mi vice poznamek na obrazovce pri prednasce, obzvlast v kapitole cen a rozpoctu
- v kapitole vyhodnoceni reklamy bych pomohl priklad spatne nastavene reklamy a jejiho vylepseni