Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku

Nejprodávanější

Kurzem provází  Petra Větrovská

Vhodné k poslechu

Naučte se propagovat svou firmu, produkty a služby pomocí PPC reklamy ve vyhledávání na Googlu a v Seznamu.

890 Kč s DPH

Celková délka

1:11 hod

Počet lekcí

19

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Oslovit zákazníka přesně ve chvíli, kdy vyhledává produkt nebo službu, se stalo pro většinu velkých i malých firem nepostradatelnou součástí marketingu. Umět správně zacílit právě ty zákazníky, kteří s největší pravděpodobností nakoupí, maximalizovat počet objednávek a neprodělat na tom kalhoty, ale není úplně triviální.

V kurzu se seznámíte s PPC reklamou, jejími principy a potřebnými postupy k tomu, abyste dokázali nastavit a spustit jednoduchou kampaň ve vyhledávání v Google Ads a v Skliku.

Kurz je určen každému, kdo s PPC reklamou začíná, chce proniknout hlouběji nebo již základní kampaně spravuje, ale přeci jen má určité nejasnosti v základech. Dozvíte se:

  • jaké jsou principy a výhody PPC reklamy ve vyhledávání,
  • jak zvolit relevantní klíčová slova,
  • jak psát reklamní texty,
  • kolik PPC reklama stojí a jak nastavit ceny a rozpočty,
  • jak založit účet a kampaň v Google Ads a Skliku,
  • jak reklamu měřit a vyhodnotit,
  • jak se vypořádat s nejčastějšími problémy po spuštění kampaně.
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Petra Větrovská

PPC specialistka

Petra nasbírala zkušenosti v předních českých SEM agenturách. Od roku 2012 se na volné noze specializuje na správu kampaní v Google Ads a Skliku pro e-commerce klienty. Vytváří i nezávislé strategické audity PPC kampaní k nalezení příležitostí a rezerv. Je autorkou rozsáhlého online průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Hodnocení kurzu

95 %

98 hodnocení
81x
12x
4x
0x
1x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Šárka K.

Příjemný průvodce pro začátečníka v oblasti PPC reklamy. Doporučuji a těším se na pokračující kurz.


Markéta Š.

Praktické ukázky z praxe, pohyb v systémech, základní zobrazení webového rozhraní Google Ads a Skliku, takže začátečník ví, co si pod tím představit.


Karel D.

Přijemná slečna, přijemný hlas.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.