Akviziční telefonáty pro zákaznická centra

audio i v audio verzi

Cena: 1 090 Kč s DPH

Počet lekcí:
13

Celková délka videí:
36 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Zvyšte efektivitu prodeje stávajícím zákazníkům, aniž byste ohrozili vztahy s nimi.

Jste v pravidelném telefonickém kontaktu se zákazníky v podpůrné nebo servisní roli a chcete jim začít proaktivně prodávat?

Potom zapomeňte na “nabídku” nebo “akci”, kterou pro ně máte. Lidé ji ve většině případů s díky odmítnou. A když zatlačíte, budete riskovat ohrožení fungujícího vztahu.

Vaši zákazníci se totiž změnili. Jsou více samostatní a sebevědomí, mají větší výběr a více informací, a nedělají prchlivá rozhodnutí. Proto požadavek na rozhodnutí v telefonu může způsobit více škody než užitku. 

V kurzu se naučíte:

  • proč lidé odmítají a čím to způsobujete
  • jak přejít od servisního hovoru k prodejnímu, aniž byste zákazníka vystrašili
  • co je nová dovednost, která Vám přirozeně chybí a kterou se musíte doučit
  • jak reagovat na námitky, abyste nevyvolávali potřebu se bránit
  • jak získávat souhlas k objednávce, případně schůzce s obchodním zástupcem

Naučíte se, jak přizpůsobit prodávání tomu, jak zákazníci nakupují. Zvýšíte tak efektivitu prodeje v desítkách procent, aniž byste ohrozili existující vztahy. 

Kurz je určený pro:

  • operátory a zaměstnance zákaznických a servisních center, kteří dělají “upsell” s volajícími zákazníky
  • pro obchodníky a podnikatele, kteří telefonem oslovují nové i současné zákazníky s cílem navázat spolupráci anebo domluvit schůzku, případně uzavřít objednávku >>najdete zde<<
  • pro pracovníky v administrativních a podpůrných rolích
Ukázat celý popis

Osnova kurzu

Miroslav Princ

Miroslav Princ

Lektor, autor a konzultant

Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodního telefonování. Za více než dvě desítky let udělal tisícovky telefonátů a vedl číst vícetisíce obchodních jednání v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě. V roce 2013 odstartoval změnu v telefonování knihou-bestsellerem Jak uspět při obchodním telefonování, podle které už telefonují tisícovky obchodníků a lektoři podle ní telefonování učí. Více na prodejpotelefonu.cz nebo miroslavprinc.cz.

Hodnocení kurzu

78 %
9 hodnocení

Jana Plecháčová Aoufová

Perfektní, výstižné, pochopitelné.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.