Jak zvýšit úspěšnost akvizičních telefonátů
Kurzem provází Miroslav Princ
Co se v kurzu naučíte
Získejte lepší pocity z telefonování a zvyšte své výsledky o desítky procent.
V kurzu si osvojíte
Obchodní a akviziční telefonování zaspalo dobu. Zákazníci se nejenom změnili co do rozhodování, kde využívají internet a média s ním spojená, ale také co do zkušenosti s telefonáty. Umí se s nimi stále efektivněji vypořádat. Tedy s těmi zastaralými. Jaké jsou Vaše telefonáty? Podle jakých principů a vzorů telefonujete? Zaspali jste dobu i Vy?
- Nedaří se Vám zaujmout?
- Potýkáte se s odmítáním?
- Odkládáte telefonování?
V kurzu se naučíte:
- Proč lidé odmítají a čím to způsobujete
- Co říkat a jak vést hovor, abyste zaujali
- Jak reagovat na námitky, abyste nevyvolávali potřebu se bránit
- Jak z telefonování získat lepší pocity a přestat ho odkládat
Kurz je určený pro:
- obchodníky a podnikatele, kteří telefonem oslovují nové i současné zákazníky s cílem navázat spolupráci anebo domluvit schůzku, případně uzavřít objednávku
- pro operátory zákaznických center, kteří dělají “upsell” s volajícími zákazníky >>najdete zde<<
- pro pracovníky v administrativních a podpůrných rolích
Absolventi živých seminářů říkají, že je “postavené na hlavu” to, co dosud dělali nebo jim o telefonování říkali. Přitom jim doporučení dávají smysl a při aplikování do praxe zvyšují své výsledky o desítky procent.
Osnova kurzu
Nový přístup k telefonování v nové době
Struktura telefonátu PIZZA
Jak reagovat na námitky
Závěrečné doporučení a shrnutí

Miroslav Princ
Lektor, autor a konzultant
Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodního telefonování. Za více než dvě desítky let udělal tisícovky telefonátů a vedl … číst vícetisíce obchodních jednání v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě. V roce 2013 odstartoval změnu v telefonování knihou-bestsellerem Jak uspět při obchodním telefonování, podle které už telefonují tisícovky obchodníků a lektoři podle ní telefonování učí. Více na prodejpotelefonu.cz nebo miroslavprinc.cz.
Hodnocení kurzu
92 %
super
Kurz je možné využiť v rôznych odvetviach...určite využijem v rámci rozvoja mojich kolegov v oblasti komunikácie s klientmi. Ďakujem.
Neuvěřitelné množství info zhuštěné do jedné hodiny. To muselo dát obrovskou práci. Vysoká přidaná hodnota - od základu měním přístup k telefonování!
“To mě těší :) Díky moc! Držím palce v "novém" telefonování!“
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.