Efektivní vedení akvizičního jednání s cílem uzavřít obchod
NejprodávanějšíKurzem provází Radek Viktor Haštaba
V kurzu se dozvíte jak nejlépe a nejúčinněji vést akviziční obchodní jednání. A nejen toto první jednání, ale celý obchodní případ tak, abyste ho co nejrychleji a úspěšně uzavřeli. Celý popisek
V kurzu se dozvíte jak nejlépe a nejúčinněji vést akviziční obchodní jednání. A nejen toto první jednání, ale celý obchodní případ tak, abyste ho co nejrychleji a úspěšně uzavřeli. Povíme si o důležitosti autenticity a sebehodnoty, protože tam vše začíná. Projdeme si podrobnou koncepční i mentální přípravou na jednání.
Také se dozvíte, jak klientovi nejlépe vizualizovat v mysli příjemný zážitek a emoci spojenou s nákupem vašeho produktu a jak tento silný nástroj využívat. Dále dostanete do rukou konkrétní strategii jak řídit a převzít okamžitou kontrolu nad průběhem schůzky.
A všichni víme, že po jednání nic nekončí. Naučíte se tedy, jak nenásilně, konstruktivně a věcně vést s klientem permanentní komunikaci až do uzavření obchodního případu.
V kurzu se naučíte:
- Jak používat Autenticitu a Sebehodnotu v akvizičních jednáních - jak na těchto silných prvcích pracovat a budovat je v sobě
- Jak se na akviziční jednání koncepčně i mentálně připravit
- Principy, jak pracuje lidská mysl a jak tyto principy využít účinně při akvizičních jednáních
- Jak pomocí efektivní komunikační strategie převzít od začátku až do konce kontrolu nad akvizičním jednáním a tak maximalizovat jeho úspěšnost - mít jednání v “opratích”
- Rozebereme fáze nákupního cyklu a řekneme si, jak je konkrétně v akvizičním jednání využít pro jeho úspěch
- Dozvíte se hlavní zásady akvizičního jednání, které zásadně ovlivňují jeho pozitivní výsledek
- Jak postupovat po akviziční schůzce tak, abyste celý obchodní případ dotáhli do úspěšného zakončení
Kurz je určený pro ty z vás:
- kdo jste zaměstnáni jako aktivní obchodníci “lovci” a potřebujete získávat nové zákazníky,
- ty z vás, kdo vedete obchodní tým a chcete ho podpořit, inspirovat a ve výsledku zvýšit jeho výkon,
- ty z vás, kdo jste na volné noze a potřebujete získávat nové zákazníky,
- ty z vás, kdo vedení akviziční schůzky trénujete a chcete se inspirovat jinými přístupy a pohledy na toto téma,
- ty z vás, kdo se chcete ve vedení akvizičních schůzek sami zdokonalit a dosahovat výsledků.

Konzultant a lektor - akviziční činnost a mentální příprava
Radek Haštaba má 20let obchodní praxe a to od práce v „první“ linii až po akvizice nadnárodních společností. V akvizicích je stále aktivní a působí také jako konzultant a lektor v oboru získávání nových zákazníků se specializací na akviziční telefonáty, vedení akvizičních jednání, prohlubování obchodních dovedností a mentální přípravu. S firemními týmy pracuje dlouhodobě a chodí s nimi do praxe s cílem navýšit jejich výkon. Jeho semináři, nebo dlouhodobými programy prošly stovky účastníků a desítky firemních týmů z firem jako T-MOBILE, Salamander, Logio, nebo HOCHTIEF se kterými pracoval či stále pracuje na základě zadání na míru, většinou na obchodně strategická témata a zvýšení výkonu týmů či jednotlivců.
89 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Lektor by mě k uzavření obchodu rozhodně nepřesvědčil - nepůsobí na mě důvěryhodně...
pěkná prezentace kombinovaná s praxí
Náročné na vnímání širokého spektra informací. Pomohlo rozdělení na více částí a navnímání jak technik, tak praktických příkladů.