Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
3:01
Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází Radek Viktor Haštaba
V kurzu se dozvíte jak nejlépe a nejúčinněji vést akviziční obchodní jednání. A nejen toto první jednání, ale celý obchodní případ tak, abyste ho co nejrychleji a úspěšně uzavřeli. Celý popisek
V kurzu se dozvíte jak nejlépe a nejúčinněji vést akviziční obchodní jednání. A nejen toto první jednání, ale celý obchodní případ tak, abyste ho co nejrychleji a úspěšně uzavřeli. Povíme si o důležitosti autenticity a sebehodnoty, protože tam vše začíná. Projdeme si podrobnou koncepční i mentální přípravou na jednání.
Také se dozvíte, jak klientovi nejlépe vizualizovat v mysli příjemný zážitek a emoci spojenou s nákupem vašeho produktu a jak tento silný nástroj využívat. Dále dostanete do rukou konkrétní strategii jak řídit a převzít okamžitou kontrolu nad průběhem schůzky.
A všichni víme, že po jednání nic nekončí. Naučíte se tedy, jak nenásilně, konstruktivně a věcně vést s klientem permanentní komunikaci až do uzavření obchodního případu.
V kurzu se naučíte:
Kurz je určený pro ty z vás:
Konzultant a lektor - akviziční činnost a mentální příprava
Radek Haštaba má 20let obchodní praxe a to od práce v „první“ linii až po akvizice nadnárodních společností. V akvizicích je stále aktivní a působí také jako konzultant a lektor v oboru získávání nových zákazníků se specializací na akviziční telefonáty, vedení akvizičních jednání, prohlubování obchodních dovedností a mentální přípravu. S firemními týmy pracuje dlouhodobě a chodí s nimi do praxe s cílem navýšit jejich výkon. Jeho semináři, nebo dlouhodobými programy prošly stovky účastníků a desítky firemních týmů z firem jako T-MOBILE, Salamander, Logio, nebo HOCHTIEF se kterými pracoval či stále pracuje na základě zadání na míru, většinou na obchodně strategická témata a zvýšení výkonu týmů či jednotlivců.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Doporučuji.
Kurz byl dobrý, jen u závěrečného testu se zdá být správně několik odpovědí, ale vybrat lze pouze jedna, což může působit lehce zmatečně.
velmi zaujimavy