Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak na náročné rozhovory s podřízenými
NejprodávanějšíKurzem provází Martina Georgievová
Sdělení nepříjemné informace, vytýkací rozhovor nebo oznámení o propuštění dokáží pořádně potrápit i zkušené manažery. Místo pokusů a omylů se na ně můžete v tomto kurzu připravit a zvládnout je důstojně a profesionálně. Celý popisek
Nevíte jak na přepouštěcí rozhovor? Potřebujete dát vytýkací dopis za nedostatečný výkon? Máte z toho obavy? Pojďte se na to připravit a promyslet si, na co všechno při přípravě a pak i samotné realizaci myslet. V tomto kurzu se dozvíte jak vést náročné manažerské rozhovory a získáte celkový pohled, s čím vším to souvisí.
Projdeme si základní model, jak vést náročné rozhovory, a pak si specificky posvítíme na pár ukázek možných náročných situací, jako: 1. Dávání negativní zpětné vazby (pracovník smrdí). 2. Motivační rozhovor při poklesu motivace pracovníka. 3. Vytýkací rozhovor pro nedostatečný výkon. 4. Propouštěcí rozhovor pro nadbytečnost a 5. Propouštěcí rozhovor pro nedostatečný výkon. Pokud se potřebujete připravit a zlepšit se v podobných situacích, tento kurz Vám jasně popíše kroky jak na to a shrne doporučení, na co byste neměli zapomínat.
V kurzu se naučíte:
- Jak dosáhnout slyšení, pochopení a přijetí i nepříjemné zpětné vazby a co vlastně máte cílit při vedení náročných rozhovorů.
- Uvidíte ukázku jak vést rozhovor, kde manažer oznamuje pracovníkovi nepříjemnou informaci a zároveň chce, aby situaci pracovník změnil.
- Podíváme si jak vést motivační rozhovor, kdy manažer chce zabránit snížení výkonu.
- Nejnáročnější rozhovory jsou určitě rozhovory o propuštění - podíváme si hned dva. Jeden přepouštěcí rozhovor z nadbytečnosti a druhý propouštěcí rozhovor pro nedostatečný výkon.
- Všechny rozhovory spolu rozebereme a upozorníme na to, v čem můžete selhat a jak se tomu vyhnout.
Kurz je určen pro:
- manažery, kteří takové situace ještě nezažili a už jen jejich představa jim vyvolává nepříjemné pocity
- manažery, kteří už podobné situace zažili a chtějí se v nich zlepšit
- všechny, kteří potřebují vytvářet podporu při náročných rozhovorech
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné17 lekcí · 1:07 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolylektorka soft skills
Martina má přes 15 let zkušeností v oblasti vzdělávání a rozvoje. Její odborné konzultační dovednosti vycházejí zejména ze systému řízení výkonnosti a z využívání plnohodnotného potenciálu lidí, přičemž se zaměřuje na udržení vysoké úrovně jejich angažovanosti. Martina má neocenitelné zkušenosti s designem a implementací různých manažerských systémů se zaměřením na rozvoj leadership dovedností. Martina je také certifikovanou facilitátorkou rozvojového nástroje Sociomapování týmů a pro Kirkpatrickův Business Partnership Model, který jí umožňuje vytvářet komplexní vývojové programy, které měří dopad na výsledky v byznysu. Vzdělávání a rozvoj jsou její celoživotní vášní.
93 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Super, všetko to som už akosi tušil, ale je dobré si to ujasniť, vypočuť
“Ďakujem za spätnú väzbu. Držím palce pri zvedomovani si hlasu Saboterov!“
Dekuji
“Aj ja ďakujem 🙂“
Doporučuji.
“Ďakujem“