Jak na sítě: copywriting
Kurzem provází Michelle Losekoot a Jak na sítě
Naučte se zaujmout uživatele na sociálních sítí. Jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst? A jak prodávat lidem, kteří na sítě nepřišli nakupovat? Zjednodušte si psaní textů tím, že se naučíte základy copywritingu pro sociální sítě. Celý popisek
Digitální vypravěčka na volné noze
Je spoluautorkou tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vede kurzy kreativních technik a obsahového marketingu. Stojí za projekty Posviťsi.cz, Plnykecky.cz nebo Nestereo.com. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020.
Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoří už od roku 2016. Proškolily přes 20 tisíc účastníků z malých i velkých firem, nadnárodních korporací, z neziskového sektoru i ze státních institucí. Jsou autorkami nejprodávanější české knihy o marketingu na sociálních sítích Jak na sítě a držitelkami několika ocenění, včetně Osobnost digitálního marketingu roku 2020. Píšou newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
96 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem