Jak na sítě: obsah na sociálních sítích

Kurzem provází  Eliška VyhnánkováMichelle Losekoot a Jak na sítě

Vhodné k poslechu

Co mám na ty sítě pořád dávat? Co je to dobrý obsah a jak se pozná? A jak mám vědět, jestli funguje? Naučte se základní pravidla pro vytváření obsahu na sociálních sítích a vymýšlet opravdu smysluplné příspěvky. Celý popisek

Pouze s firemní licencí

Celková délka

31 min

Počet lekcí

12

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Lektoři kurzu
Eliška Vyhnánková

konzultantka v oboru sociálních médií

Eliška je jedna z nejzkušenějších marketingových lektorek v Česku. Víc než 12 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Jejím hlavním cílem je naučit co nejvíce lidí pracovat s těmito službami, nebát se jich a využít je k lepším výsledkům. Má za sebou přes 800 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro víc jak 11 000 posluchačů. Měla to potěšení pracovat pro společnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a další desítky skvělých klientů. Společně s Michelle Losekoot v roce 2019 vydala knižní bestseller Jak na sítě, kterého se prodalo už přes 35 tisíc kopií Pravidelně spolu pořádají školení Jak na sítě, které je dostupné i v digitální verzi. Zároveň Eliška natáčí stejnojmenný podcast, kam si zve zajímavé hosty z praxe. Založila také semestrální projekt Social Media Akademie. Působí v porotách marketingových soutěží, moderuje a přednáší na odborných konferencích. Kromě jiných cen získaly s Michelle v roce 2020 ocenění Osobnosti digitálního marketingu WebTop100.


Michelle Losekoot

Digitální vypravěčka na volné noze

Je spoluautorkou tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vede kurzy kreativních technik a obsahového marketingu. Stojí za projekty Posviťsi.czPlnykecky.cz nebo Nestereo.com. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020.


Jak na sítě

Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot

Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoří už od roku 2016. Proškolily přes 20 tisíc účastníků z malých i velkých firem, nadnárodních korporací, z neziskového sektoru i ze státních institucí. Jsou autorkami nejprodávanější české knihy o marketingu na sociálních sítích Jak na sítě a držitelkami několika ocenění, včetně Osobnost digitálního marketingu roku 2020. Píšou newsletter Síťoviny.  www.jaknasite.cz 

Hodnocení kurzu

96 %

14 hodnocení
11x
3x
0x
0x
0x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


David R.

Skvělé

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.