Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak se dostat na schůzku pomocí telefonátu 2 - mentální příprava
NejprodávanějšíKurzem provází Radek Viktor Haštaba
V kurzu se dozvíte, jak naladit sebe sama na akviziční telefonování, protože je to jedna z nejdůležitějších veličin, která při telefonátech tohoto druhu obyčejně rozhoduje - ovšem je mnohdy opomíjená. Celý popisek
Zaměříme se i na práci s emocemi pomocí biochemie těla. V neposlední řadě se dozvíte, jak se nenechat psychicky srazit na kolena.
V kurzu se naučíte:
- Jak se na akviziční telefonování připravit mentálně, protože vnitřní stav je pro úspěch naprosto zásadní
- Jak se na telefonování naladit – dlouhodobé “ladění” na den “D” / ladění v předvečer volacího dne, necháme psychiku pracovat přes noc v váš prospěch / naladění ráno než začneme volat, abyste byli v optimálním rozpoložení
- Jak se negativními odezvami nenechat ovlivnit
Kurz je určený pro:
- Ty z vás, kdo jste zaměstnáni jako aktivní obchodníci “lovci” a potřebujete získávat nové zákazníky
- Ty z vás, kdo vedete obchodní tým a chcete ho podpořit, inspirovat a ve výsledku zvýšit jeho výkon
- Ty z vás, kdo jste na volné noze a potřebujete získávat nové zákazníky
- Ty z vás, kdo akviziční telefonování trénujete a chcete se inspirovat jinými přístupy a pohledy na toto téma
- Ty z vás, kdo se chcete v telefonování sami zdokonalit a dosahovat výsledků
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné7 lekcí · 31 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyKonzultant a lektor - akviziční činnost a mentální příprava
Radek Haštaba má 20let obchodní praxe a to od práce v „první“ linii až po akvizice nadnárodních společností. V akvizicích je stále aktivní a působí také jako konzultant a lektor v oboru získávání nových zákazníků se specializací na akviziční telefonáty, vedení akvizičních jednání, prohlubování obchodních dovedností a mentální přípravu. S firemními týmy pracuje dlouhodobě a chodí s nimi do praxe s cílem navýšit jejich výkon. Jeho semináři, nebo dlouhodobými programy prošly stovky účastníků a desítky firemních týmů z firem jako T-MOBILE, Salamander, Logio, nebo HOCHTIEF se kterými pracoval či stále pracuje na základě zadání na míru, většinou na obchodně strategická témata a zvýšení výkonu týmů či jednotlivců.
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Skvele 👌
Super kurz, veľmi poučné :)
Krasne vtsvetlene