Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak získávat nové zákazníky navoláváním 1 - praktická příprava
NejprodávanějšíKurzem provází Radek Viktor Haštaba
V kurzu se dozvíte konkrétní návod a inspiraci jak oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi vůbec dostali na obchodní schůzku. Jak si tvořit seznamy pro akviziční volání, včetně přípravy podkladů. Celý popisek
Také se dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu a v neposlední řadě následnou po-telefonní péči o potenciálního klienta, protože prvním telefonátem nic nekončí – právě naopak.
V kurzu se naučíte:
- 2 nejdůležitější zásady akvizičního telefonování
- Jak vypadá funkční, roky prověřený vzorec akvizičního telefonátu a jaké jsou jeho zásady
- Jaké jsou základní situace, které v telefonátech nastávají a jak je konkrétně řešit
- Jak se na akviziční telefonování připravit z pohledu podkladů
- Jak postupovat při po-telefonní péči, protože telefonátem nic nekončí - naopak
Kurz je určený pro:
- Ty z vás, kdo jste zaměstnáni jako aktivní obchodníci “lovci” a potřebujete získávat nové zákazníky
- Ty z vás, kdo vedou obchodní tým a chcete ho podpořit, inspirovat a ve výsledku zvýšit jeho výkon
- Ty z vás, kdo jste na volné noze a potřebujete získávat nové zákazníky
- Ty z vás, kdo akviziční telefonování trénujete a chcete se inspirovat jinými přístupy a pohledy na toto téma
- Ty z vás, kdo se chcete v telefonování sami zdokonalit a dosahovat výsledků
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné8 lekcí · 34 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyKonzultant a lektor - akviziční činnost a mentální příprava
Radek Haštaba má 20let obchodní praxe a to od práce v „první“ linii až po akvizice nadnárodních společností. V akvizicích je stále aktivní a působí také jako konzultant a lektor v oboru získávání nových zákazníků se specializací na akviziční telefonáty, vedení akvizičních jednání, prohlubování obchodních dovedností a mentální přípravu. S firemními týmy pracuje dlouhodobě a chodí s nimi do praxe s cílem navýšit jejich výkon. Jeho semináři, nebo dlouhodobými programy prošly stovky účastníků a desítky firemních týmů z firem jako T-MOBILE, Salamander, Logio, nebo HOCHTIEF se kterými pracoval či stále pracuje na základě zadání na míru, většinou na obchodně strategická témata a zvýšení výkonu týmů či jednotlivců.
93 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Nápomocné v komunikácii v praxi.
.
Super