Jak získávat nové zákazníky navoláváním 1 - praktická příprava

Nejprodávanější

Kurzem provází  Radek Viktor Haštaba

V kurzu se dozvíte konkrétní návod a inspiraci jak oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi vůbec dostali na obchodní schůzku. Jak si tvořit seznamy pro akviziční volání, včetně přípravy podkladů. Celý popisek

690 Kč s DPH

Celková délka

34 min

Počet lekcí

8

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Také se dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu a v neposlední řadě následnou po-telefonní péči o potenciálního klienta, protože prvním telefonátem nic nekončí – právě naopak

V kurzu se naučíte:

  • 2 nejdůležitější zásady akvizičního telefonování
  • Jak vypadá funkční, roky prověřený vzorec akvizičního telefonátu a jaké jsou jeho zásady
  • Jaké jsou základní situace, které v telefonátech nastávají a jak je konkrétně řešit
  • Jak se na akviziční telefonování připravit z pohledu podkladů
  • Jak postupovat při po-telefonní péči, protože telefonátem nic nekončí - naopak

Kurz je určený pro:

  • Ty z vás, kdo jste zaměstnáni jako aktivní obchodníci “lovci” a potřebujete získávat nové zákazníky
  • Ty z vás, kdo vedou obchodní tým a chcete ho podpořit, inspirovat a ve výsledku zvýšit jeho výkon
  • Ty z vás, kdo jste na volné noze a potřebujete získávat nové zákazníky 
  • Ty z vás, kdo akviziční telefonování trénujete a chcete se inspirovat jinými přístupy a pohledy na toto téma
  • Ty z vás, kdo se chcete v telefonování sami zdokonalit a dosahovat výsledků
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Radek Viktor Haštaba

Konzultant a lektor - akviziční činnost a mentální příprava

Radek Haštaba má 20let obchodní praxe a to od práce v „první“ linii až po akvizice nadnárodních společností. V akvizicích je stále aktivní a působí také jako konzultant a lektor v oboru získávání nových zákazníků se specializací na akviziční telefonáty, vedení akvizičních jednání, prohlubování obchodních dovedností a mentální přípravu. S firemními týmy pracuje dlouhodobě a chodí s nimi do praxe s cílem navýšit jejich výkon. Jeho semináři, nebo dlouhodobými programy prošly stovky účastníků a desítky firemních týmů z firem jako T-MOBILE, Salamander, Logio, nebo HOCHTIEF se kterými pracoval či stále pracuje na základě zadání na míru, většinou na obchodně strategická témata a zvýšení výkonu týmů či jednotlivců.

Hodnocení kurzu

93 %

668 hodnocení
496x
121x
42x
5x
4x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Tomáš B.

Nápomocné v komunikácii v praxi.


Jarmila S.

.


Lucie Benešová

Super

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.