LinkedIn jako B2B prodejní nástroj
NejprodávanějšíKurzem provází Jan Kyselý a Jiří Jambor
LinkedIn je největší sociální síť pro profesionály na světě. Využijte naplno její potenciál pro svůj business.
Vytvořte si na LinkedIn perfektní digitální vizitku. Poradíme vám, jak na této sociální síti najít a zaujmout svou cílovou skupinu a získat nové klienty kdekoli na světě. Se správně vyplněným profilem, silnou profesní sítí a kvalitním obsahem jste na nejlepší cestě zbavit se jednou provždy „cold” oslovení nových klientů.
V kurzu se naučíte:
- Principy moderního sales procesu
- Jak funguje networking na sociálních sítích
- Jak ovlivnit svůj digitální obraz a to, co o vás říká Google
- Jak si správně nastavit jednotlivé části profilu na LinkedIn
- Jak na této sociální síti vyhledat, zaujmout a oslovit potenciální klienty
Kurz je určený pro:
- Obchodní manažery
- Majitele společností, které nabízí B2B produkty či služby
- Exportéry, kteří hledají nové obchodní kontakty v zahraničí
- Freelancery a startup společnosti
Studijní materiál ke kurzu:
- Pod první lekcí si můžete stáhnout prezentaci k celému kurzu
- Můžete ji využívat během kurzu nebo pro další studium
Osnova kurzu
11 lekcí · 41 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Zakladatel, lektor a marketingový expert ve FUTURE SALES
Honza je specialistou na B2B komunikaci, LinkedIn a sales automatizaci. Zkušenosti sbíral v marketingové agentuře a při práci na projektech nejen u nás, ale také na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě.
Dnes pomáhá B2B společnostem využívat sociální sítě, online data a digitální nástroje pro prodej jako lektor a konzultant ve společnosti FUTURE SALES, kterou také založil.
Spolu s Jiřím Jamborem píší blog futuresales.cz/blog a nedávno vydali knihu o Social Sellingu.

Zakladatel, lektor a obchodní manažer ve FUTURE SALES
Jirka se od začátku své kariéry věnuje B2B prodeji. Prodával již vše od kosmetiky až po vzdělání. Využití digitálního světa se mu osvědčilo natolik, že se rozhodl své zkušenosti předávat dál a založil poradenskou a obchodní společnost FUTURE SALES, kde působí jako lektor a konzultant.
Společně s Janem Kyselým píší blog futuresales.cz/blog a nedávno vydali knihu o Social Sellingu.
86 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Kurz inspirativní. Závěrečný test se zbytečně u některych otázek ptá na v čase nestabilní ukazatele.
Očekávala jsem ryze praktický kurz a dostala převážně teoretické povídání, navíc v - pro mě - ne příliš přitažlivém kabátku.
Lektoři mají (aspoň na mě tak působí) pečlivě "nacvičená" gesta. Místy opravdu působí, jak na spartakiádě. Problém jsem leckdy měla i s tím jim rozumět.
Když mluví o aplikaci na plánování, název řekne, ale kdyby ukázal logo nebo správně napsaný název, bylo by to užitečnější.
V jedné kapitole teoreticky vyjmenovává, co vše je potřeba vyladit (tuším, že to byla 7.), teprve v následující ukáže, kde to najít (za mne zbytečná časová ztráta). A to ještě na anglicky nastaveném profilu a názvy, které říká česky neodpovídají tomu, jak se to zobrazuje mně. To, že existuje možnost, že některou ze zmiňovaných sekcí nemusím mít nastavenou a pokud ji chci, mohu si ji přidat, řekne téměř na konci.
Jednoduše,stručně, logicky... Na začátek super..