LinkedIn jako B2B prodejní nástroj

Nejprodávanější

Kurzem provází  Jan Kyselý a Jiří Jambor

Vhodné k poslechu

LinkedIn je největší sociální síť pro profesionály na světě. Využijte naplno její potenciál pro svůj business.

890 Kč s DPH

Celková délka

41 min

Počet lekcí

11

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Vytvořte si na LinkedIn perfektní digitální vizitku. Poradíme vám, jak na této sociální síti najít a zaujmout svou cílovou skupinu a získat nové klienty kdekoli na světě. Se správně vyplněným profilem, silnou profesní sítí a kvalitním obsahem jste na nejlepší cestě zbavit se jednou provždy „cold” oslovení nových klientů.

V kurzu se naučíte:

  • Principy moderního sales procesu
  • Jak funguje networking na sociálních sítích
  • Jak ovlivnit svůj digitální obraz a to, co o vás říká Google
  • Jak si správně nastavit jednotlivé části profilu na LinkedIn
  • Jak na této sociální síti vyhledat, zaujmout a oslovit potenciální klienty

Kurz je určený pro:

  • Obchodní manažery
  • Majitele společností, které nabízí B2B produkty či služby
  • Exportéry, kteří hledají nové obchodní kontakty v zahraničí
  • Freelancery a startup společnosti

Studijní materiál ke kurzu:

  • Pod první lekcí si můžete stáhnout prezentaci k celému kurzu
  • Můžete ji využívat během kurzu nebo pro další studium
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Jan Kyselý

Zakladatel, lektor a marketingový expert ve FUTURE SALES

Honza je specialistou na B2B komunikaci, LinkedIn a sales automatizaci. Zkušenosti sbíral v marketingové agentuře a při práci na projektech nejen u nás, ale také na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě.
Dnes pomáhá B2B společnostem využívat sociální sítě, online data a digitální nástroje pro prodej jako lektor a konzultant ve společnosti FUTURE SALES, kterou také založil.

Spolu s Jiřím Jamborem píší blog futuresales.cz/blog a nedávno vydali knihu o Social Sellingu.


Jiří Jambor

Zakladatel, lektor a obchodní manažer ve FUTURE SALES

Jirka se od začátku své kariéry věnuje B2B prodeji. Prodával již vše od kosmetiky až po vzdělání. Využití digitálního světa se mu osvědčilo natolik, že se rozhodl své zkušenosti předávat dál a založil poradenskou a obchodní společnost FUTURE SALES, kde působí jako lektor a konzultant.

Společně s Janem Kyselým píší blog futuresales.cz/blog a nedávno vydali knihu o Social Sellingu.

Hodnocení kurzu

85 %

317 hodnocení
170x
87x
39x
15x
6x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Simona B.

Dobrý úvod do problematiky.


Hana C.

Trochu retro kurz v dnešní době, chtělo by to trochu oživit o modernejší tipy


Josef Kuba

Finální test má některé otázky naprosto nesmysluplné. K čemu mi je například pamatovat si informaci "Kolik bylo v ČR uživatelů na Linkedinu v roce 2019?". Chápu, že pro vysvětlení nějaké pointy to může být dobré vodítko, ale proč to rvete i do testu?

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.