LinkedIn jako B2B prodejní nástroj
Kurzem provází Jiří Jambor a Jan Kyselý
Cena: 599 Kč s DPH
Novoroční sleva -50 %: 299 Kč s DPH
Platí do 30. 1. 2021
Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup
Co se v kurzu naučíte
LinkedIn je největší sociální síť pro profesionály na světě. Využijte naplno její potenciál pro svůj business.
V kurzu si osvojíte
Online marketingVytvořte si na LinkedIn perfektní digitální vizitku. Poradíme vám, jak na této sociální síti najít a zaujmout svou cílovou skupinu a získat nové klienty kdekoli na světě. Se správně vyplněným profilem, silnou profesní sítí a kvalitním obsahem jste na nejlepší cestě zbavit se jednou provždy „cold” oslovení nových klientů.
V kurzu se naučíte:
- Principy moderního sales procesu
- Jak funguje networking na sociálních sítích
- Jak ovlivnit svůj digitální obraz a to, co o vás říká Google
- Jak si správně nastavit jednotlivé části profilu na LinkedIn
- Jak na této sociální síti vyhledat, zaujmout a oslovit potenciální klienty
Kurz je určený pro:
- Obchodní manažery
- Majitele společností, které nabízí B2B produkty či služby
- Exportéry, kteří hledají nové obchodní kontakty v zahraničí
- Freelancery a startup společnosti
Studijní materiál ke kurzu:
- Pod první lekcí si můžete stáhnout prezentaci k celému kurzu
- Můžete ji využívat během kurzu nebo pro další studium
Osnova kurzu
Současné B2B profesní sítě
1:46
2:01
Optimalizace profilu na LinkedIn
Digitální networking v praxi
11. Závěrečný test

Jiří Jambor
Zakladatel, lektor a obchodní manažer ve FUTURE SALES
Jirka se od začátku své kariéry věnuje B2B prodeji. Prodával již vše od kosmetiky až po vzdělání. Využití digitálního světa … číst vícese mu osvědčilo natolik, že se rozhodl své zkušenosti předávat dál a založil poradenskou a obchodní společnost FUTURE SALES, kde působí jako lektor a konzultant. Společně s Janem Kyselým píší blog futuresales.cz/blog a nedávno vydali knihu o Social Sellingu.

Jan Kyselý
Zakladatel, lektor a marketingový expert ve FUTURE SALES
Honza je specialistou na B2B komunikaci, LinkedIn a sales automatizaci. Zkušenosti sbíral v marketingové agentuře a při práci na projektech nejen u nás, ale … číst vícetaké na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. Dnes pomáhá B2B společnostem využívat sociální sítě, online data a digitální nástroje pro prodej jako lektor a konzultant ve společnosti FUTURE SALES, kterou také založil. Spolu s Jiřím Jamborem píší blog futuresales.cz/blog a nedávno vydali knihu o Social Sellingu.
Hodnocení kurzu
90 %
Zaujímavé
praktický kurz
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.